حسین هاشم پور در گفتگو با «بسیج»:

ترویج روحیه انقلابی زمینه ساز پیشرفت است

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا گفت: روحیه جهادی و انقلابی موجب توسعه و پیشرفت کشور در زمنیه های مختلف علمی و فرهنگی می شود.
کد خبر: ۸۸۱۹۸۶۷
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۶
علی حسین هاشم پور معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج گفت: ترویج روحیه جهادی و انقلابی در بین نسل های آینده زمینه ساز اعتلای نظام اسلامی است.

وی افزود: پیشرفت در صنایع دفاعی و موشکی، علمی و دستیابی به فناوری های نوین فقط با روحیه جهادی و انقلابی جوانان این مرز و بوم محقق شده است.

وی با بیان اینکه آحاد مردم و مسئولان باید بدانند که اگر به روحیه انقلابی و جهادی حرکت کنیم، موفق بوده و شاهد پیشرفت و تعالی کشور خواهیم بود، عنوان کرد: روحیه اشرافی گری در مقابل روحیه جهادی، تضعیف کننده ارکان جامعه و مانع بزرگی در راه پیشرفت و رشد کشور در زمینه های مختلف است.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا با اشاره به لزوم توجه مسئولان به مشکلات جامعه و مطالبات مردم اظهار داشت: بیکاری، تورم و مشکلات اقتصادی هرگز برازنده کشور و نظام اسلامی نبوده و باید برای رفع این دغدغه های بزرگ تلاش جهادی و انقلابی شود.

وی با بیان اینکه تمام تهدیدها و تحریم های آمریکا در برابر ملت ایران توخالی است، افزود: ادعای کدخدایی و متهم کردن کشورمان به حمیات از تروریسم از سوی این کشور پوچ است.

هاشم پور ادامه داد: آمریکا با وجود ادعاهای خود، همواره در تلاش برای اجرای تحریم های بیشتر به بهانه های واهی از جمله حقوق بشر و صنایع دفاعی و موشکی علیه ایران اسلامی است اما این تلاش های مذبوحانه به پشتوانه مردمی و روحیه انقلابی شکست خورده است.

وی با اشاره به زمینه های تداوم انقلاب اسلامی اضافه کرد: شناخت اهداف و مسیر، تهدیدها و فرصت ها و نیز موانع پیش روی حرکت انقلاب و نظام اسلامی مستلزوم شناخت واقعی و عمیق از این واقعه و حرکت عظیم تاریخی ملت ایران است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار