نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس

هنر، زمینه ساز برای افکار، اندیشه و عقاید انسان هاست

دکتر حسینی در بازدید از نمایشگاه کتاب و نقاشی اداره ارشاد شاهرود گفت: هنر، زمینه ساز برای افکار، اندیشه و عقاید انسان هاست.
کد خبر: ۸۸۱۹۸۳۳
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود ،دکتر سید حسن حسینی شاهرودی در حاشیه بازدید از نمایشگاه کتاب و نقاشی در مجتمع فرهنگی هنری مهر اشاره، ضمن گرامی داشت ایام ا... دهه مبارک فجر سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، اظهار کرد: هنر، زمینه ساز برای افکار، اندیشه و عقاید انسان هاست.

دکتر حسینی افزود: نقش هنر فاخر امید، نشاط، رشد و دوست داشتن زندگی را به انسان می‌فهماند و زندگی با صفا را به او نشان می‌دهد.

وی خاطر نشان کرد: انتقال هنر گامی بزرگ در جهت موفقیت انسان هاست که خوشبختانه این نگاه در شهرستان شاهرود دیده می شود که پیشکسوتان فرهنگ و هنر این دیار اندوخته های فرهنگی و هنری خود را از طریق آموزش در اختیار علاقمندان و بخصوص جوانان قرار می دهند.

دکترحسینی از تلاش های اداره فرهنگ و وارشاد اسلامی که در زمینه های مختلف فرهنگی ، هنری و مطالعه کتاب و کتابخوانی در شهرستان برای خانواده ها، علاقمندان و بخصوص جوانان در رشد خلاقیت، شکوفایی و استعداد ها ی آنها تلاش می نمایند قدردانی کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار