مصطفی برزگر
رئیس شورای عالی قشر سازمان بسیج هنرمندان استان ایلام
رئیس شورای عالی قشر سازمان بسیج هنرمندان استان ایلام گفت؛با حمایت از هنرمندان بسیجی و استفاده از ایده های خلاقانه آنها جایگاه هنرمندان بسیجی را در جامعه تقویت کنیم.
کد خبر: ۸۸۱۹۸۳۲
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، وحيد اسلامی در نشست شورای عالی قشر سازمان بسیج هنرمندان استان ایلام که در مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد اسلامی شهرستان ایلام برگزار شد اظهار کرد؛هنرمندان استان از پتانسیل بالايی برخوردار هستند که اگر زمینه جذب و حمایت از آنها فراهم گردد میتوانند در جامعه نقش موثر و سازنده ای را ایفا نمایند.

وی با بیان اینکه هنرمندان بسيجي استان در عرصه های مختلف هنری موفقیت های عظیمی را در سطح استان و ملی خلق نموده اند عنوان کرد؛ هنرمندان بسیجی از ایده ها و خلاقیت هاي بزرگی برخوردارند که میتوان با همیاری و همکاری نهادهای فرهنگی و هنری استان،جایگاه هنرمندان بسیجی را در استان و کشور ارتقا بخشید.

رئیس شورای عالی قشر هنرمندان استان ایلام اظهار کرد؛ بسیاری از هنرمندان بدلیل عدم اطلاع رسانی دستگاههای فرهنگی و هنری، از جشنواره های ملی و بین المللی اطلاعي ندارند و همین امر باعث می شود تا هنرمندان نتوانند خود را با هنرهای روز دنیا وفق دهند.

وی بر دعوت از هنرمندان طراز اول کشور جهت همکاری با انجمن های هنری سازمان بسیج هنرمندان تاکید کرد و اظهار داشت؛نباید افکار هنرمندان در محدوده خاصي متمرکز شود ، بلکه باید هنرمندان را تقویت کرد تا زمینه افکار خود را گسترش دهند و به سمت تفکر جهانی گرایش پیدا کنند.

اسلامی، در بخش دیگری از اظهارات خود بر اهمیت سینما در جهان اشاره کرد و اذعان داشت؛سونامی سینما سالهاست که به راه افتاده است و بسیاری از کشورهای جهان سرمایه های سنگینی را معطوف گسترش سینمای خود مي نمایند و در تلاش هستند تا با استفاده این ابزار هنری با ارزش و تاثیر گذار، دنیا را در تسخیر خود داشته باشند.

وی اعلام مواضع هنرمندان بسیجی در موارد خاص،آسیب شناسی حوزه هنر در استان،دعوت از نخبگان هنری کشور و تشکیل بانک اطلاعاتی هنرمندان جهت استفاده از پتانسیل های هنری هنرمندان را از جمله راهکارهای ارتقاء دانش هنری هنرمندان استان برشمرد.

گفتنی است در پایان این جلسه اعضای شورای عالی قشر هنرمندان پیشنهادات خود را در خصوص ساماندهی هنرمندان استان ارائه نمودند.

 
ارسال نظرات