خبرهای داغ:
فرمانده دانشگاه جامع امام حسین از شناسایی ۱۶۰ موسسه از امریکا اروپا و کشورهای منطقه برای عملیاتی کردن راهبردهای جریان نفوذ خبر داد.
کد خبر: ۸۸۱۹۸۲۳
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۹
به گزارش «بسیج جامعه زنان»؛ خبرگزاری بسیج  سردار محمدرضا حسنی اهنگر، فرمانده دانشگاه جامع امام حسین در حاشیه اولین همایش ملی نظام سلطه و جریان نفوذ در جمع خبرنگاران گفت: نظام سلطه نقش جامعی را علیه جمهوری اسلامی ایران بعد از به نتیجه نرسیدن تهدیداتش تهیه کرده است که از آن جمله می توان به جنگ تحمیلی و تحریمها اشاره کرد.

فرمانده دانشگاه جامع امام حسین ادامه داد: اکنون آنها در زمینه های فرهنگی فکری سیاسی شروع به برنامه ریزی کرده اند و عملاً سعی کرده اند با این راهکارها در قالب نفوذ که راهبرد اصلی آنهاست مقاصد خود را به پیش ببرند.

وی افزود: دانشگاهها، اتاق فکرها، لابیهای مختلف مانند آل پک غولهای صنعتی و احزاب سیاسی رسانه هایشان تصمیم گیرنده اصلی برای ارایه راهکار برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران هستند و شورای امنیت ملی امریکا به رهبری رئیس جمهور این کشور سردمدار این اقدامات است.

سردار حسنی آهنگر خاطرنشان کرد: آنها سعی کرده اند با روش دیپلماسی جریان نفوذ را در ایران راه اندازی کنند و حدود 160 موسسه از آمریکا اروپا و کشورهای منطقه این راهبردها را عملیاتی می کنند که شناسایی شده اند.

فرمانده دانشگاه امام حسین افزود: راه مقابله با این جریان یک مسیر پیچیده است که لازم است تا دانشگاهها و مراکز علمی در قالب جبهه فرهنگی انقلاب این موضوع را رصد کنند و نقشه جامع تبیین نمایند.

وی گفت: ما در قالب این همایش و 76 نشستی که در دانشگاهها برگزار کردیم سعی کردیم تا این نقشه جامع دشمن را باز کنیم و راه مقابله با آن را ترسیم نماییم.

سردار حسنی آهنگر با اشاره به نقشه اصلی صهیونیستها در جریان نفوذ گفت: ما سعی می کنیم این گفتمان را رایج کنیم که انقلاب اسلامی نباید آینده خود را در این مسیری که آنها ترسیم کرده اند تعریف کند. ما باید خودمان آینده کشور را تبیین کنیم و براساس اندیشه های دینی آن را نهادینه کرده و سپس اجرایی کنیم.

انتهای پیام/ل

ارسال نظرات