در مراسم جشنواره حضرت علی اکبرکه با هدف معرفی سربازان نمونه در روز سرباز برگزار شد از سربازان نمونه سپاه سلماس تجلیل بعمل آمد.
کد خبر: ۸۸۱۹۸۱۵
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سرهنگ پاسدار صمد محمد علیزاده جانشین فرماندهی سپاه سلماس در این مراسم با اشاره به لزوم توجه به جوانان اظهار داشت: باید با بها دادن به جوانان زمینه رشد و ترقی بیش از پیش و روز افزون آنان را فراهم کرد.

وی با بیان اینکه دوران مقدس سربازی فرصتی مناسب برای هدف گذاری و نیز آمادگی رسیدن به موفقیت در زندگی است افزود: باید جوانان با استفاده از این فرصت به دنبال شکوفانمودن استعدادها و توانایی های خود باشند و از ظرفیت ها و توانمندی های سربازان وظیفه در تمامی عرصه ها استفاده بهینه بعمل آید.

جانشین فرمانده سپاه سلماس گفت: سربازان وظیفه به عنوان قشر جوان جامعه لباس رزم پوشیده اند تا از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع نمایند و ما در طول دوران ها به خصوص دوران دفاع مقدس شاهد جانفشانی های آنان بوده ایم و بسیاری از شهدای سرافراز ایران اسلامی از همین سربازان جان برکف هستند.

وی با بیان اینکه سپاه سلماس از سربازانی مومن، سالم و شجاع برخوردار است که آماده دفاع همه جانبه از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند، گفت: ما وظیفه داریم ضمن فراهم نمودن زمینه های آسایش و آرامش آنان از هیچ تلاشی برای عزتمندی و به فعلیت رساندن استعدادهای بالقوه آنان فروگذار ننماییم.

علیزاده به انتظارات سپاه از سربازان وظیفه اشاره کرد و افزود: رعایت نظم و انضباط فردی و سازمانی و رعایت شئونات سربازی از جمله این انتظارات است که بحمدالله سربازان سپاه سلماس در میان سایر نیروهای مسلح شهرستان وضعیت مطلوبی دارند.

ارسال نظرات