خبرهای داغ:
جانشین سپاه بوکان گفت: یکی از دستاوردهاي انقلاب اسلامي ، قدرت و عزّت يافتن ايران در سطح جهان مي‌باشد.
کد خبر: ۸۸۱۹۸۱۱
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، جانشین سپاه بوکان در نشست بصیرتی کارکنان گردان نبی اکرم( ص) این سپاه به تشریح دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی ایران پرداخت و گفت: بر هيچ صاحب نظر سياسي پوشيده نيست كه تا قبل از پيروزي انقلاب اسلامي، كشور ايران نه تنها در سطح جهاني و در بين كشورها و قدرتهاي جهاني نقش و قدرت تعيين كننده‌اي نداشت و در معادلات سياسي و تصميم‌گيريهاي جهاني به بازي گرفته نمي‌شد، بلكه به علت وابستگي و تبعيت از ابرقدرت غرب و ايفاء نقش ژاندارمي در منطقه براي آمريكا، بين مسلمانان جهان و نهضتهاي اسلامي مطرود بود.

سرهنگ پاسدار مقصود وکیلی با بیان اینکه به بركت پيروزي انقلاب اسلامي، كشور ايران به قدرت و عزّت بالا و چشمگيري دست يافت افزود: كشور ايران از كشوري ضعيف و بي‌تأثير در معادلات جهاني، به قدرتي تأثيرگذار در مناسبات و روابط بين‌الملل و نيز تصميم‌گيري‌هاي جهاني و منطقه‌اي مبدل گشت.

وی قدرت الهی، رهبری خردمندانه حضرت امام خمینی (ره) و اراده مردمی ، وحدت و انسجام ملّی مردم این کشور برای رسیدن به آرمان های دینی و اسلامی را از عوامل عمده موثر در پیروزی انقلاب اسلامی ایران دانست.

سرهنگ وکیلی تصریح کرد: ماهیت انقلاب اسلامی یک ماهیت دینی و الهی است که در سایه احکام نورانی قرآن کریم دستیابی به نیازهای مادی با اعمال مدیریت صحیح امکان پذیر خواهد بود.

جانشین سپاه بوکان در ادامه به نقش وحدت در بین اقوام اشاره و تاکید کرد: در شرایط کنونی همسویی و وحدت بیشتر یک ضرورت اجتناب ناپذیر می باشد و از سویی پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه‌ای و به کار بستن آن فرمایشات مهم،گامی موثر در پیشبرد اهداف نظام اسلامی به شمار می رود.

وی در پایان سنجه ها و ویژگی های پاسدارنمونه را تشریح نمود.

گفتنی است اهداء هدایا به پاسداران نمونه و برگزاری مسابقه فرهنگی سیاسی از سایر برنامه های اجرایی در این مراسم بود.

ارسال نظرات