همزمان با پنجمین روز از سی و هشتمین دهه فجر انقلاب اسلامی، در شهرستان بوکان 3 طرح افتتاح و عملیات اجرایی 2 طرح نیز آغاز شد.
کد خبر: ۸۸۱۹۸۰۶
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، همزمان با پنجمین روز از سی و هشتمین دهه فجر انقلاب اسلامی، در شهرستان بوکان 3 طرح افتتاح و عملیات اجرایی 2 طرح نیز آغاز شد.

این طرح ها شامل کلنگ زنی مدرسه 2 کلاسه روستای ینگی کند، آب رسانی به روستای قلایچی، ساختمان دهیاری روستای ترکمانکندی، مدرسه 2 کلاسه روستای دوکچی، پروژه آب رسانی روستای درویش آلی بودند.

مدرسه دو کلاسه روستای ینگی کند توسط اداره کل نوسازی استان در زمینی به مساحت هزار متر با اعتبارات بنیاد علوی احداث خواهد شد در حال حاضر ۳۱دانش آموز در ۶پایه در دوره ابتدایی و ۱۷ دانش آموز در دوره متوسطه اول در روستای ینگی کند مشغول تحصیل هستند.

دومین پروژه نیز آب رسانی با لوله روستای قلایچی به نیابت از روستاهای حیدرمست و درویشعلی بود که صبح امروز افتتاح گردید.

در آیین افتتاح این پروژه صلاح الدین حقگوی مدیر جهاد کشاورزی در سخنانی اظهار کرد: اجرای این پروژه در روستای قلایچی با لوله گذاری به طول3869 مترو با اعتباری بالغ بر 3482میلیون ریال صورت گرفته است.

وی گفت: با بهره برداری از این طرح 60 هکتار از زمینهای کشاورزی و تعداد 15 نفر از آب کشاورزی بهره مند خواهند شد.

سومین پروژه ای که صبح امروز توسط مسئولان شهرستانی به بهره برداری رسید دهیاری روستای ترکمانکندی بود که در زمینی به مساحت 300 متر مربع و زیر بنای 90 متر مربع با اعتباری بالغ بر 400میلیون ریال افتتاح شد.

مدرسه 2کلاسه روستای دو کچی نیز چهارمین پروژه ای بود که به میمنت دهه مبارک فجر با حضور مسئولان شهری، اعضای خیرین مدرسه ساز و جمع کثیری از مردم روستا کلنگ زنی شد.

این مدرسه در زمینی به مساحت 1000متر مربع و زیر بنای 70 متر مربع با اعتباری بالغ بر 800 میلیون ریال به بهره برداری می رسد.

آب رسانی به روستای درویشعلی نیز پنجمین طرحی بود که صبح امروز توسط جمعی از مسئولان شهرستانی به بهره برداری رسید.

این پروژه که با حفر یک چاه و موتورخانه و با ایجاد شبکه انتقال 600 متر با اعتباری بالغ بر 1400میلیون ریال مورد بهره برداری قرار گرفت.

با بهره برداری از این طرح تعداد 26 خانوار روستای درویشعلی از نعمت آب شرب روستایی بهره مند خواهندشد.

ارسال نظرات