خبرهای داغ:
حجت الاسلام شکوری: از جمله آزمایشات الهی در ارتباط با ملت متعهد ایران انقلاب اسلامی بود که در سال 57 اتفاق افتاد.
کد خبر: ۸۸۱۹۸۰۱
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت الاسلام شکوری در خطبه هاي آئین عبادي سياسي نماز جمعه اين هفته بعداز توصیه نمازگزاران به رعایت تقوا اظهار داشت: از جمله آزمایشات الهی در ارتباط با ملت متعهد ایران انقلاب اسلامی بود که در سال 57 اتفاق افتاد و پس از آن در طول سالیان متمادی با انواع و اقسام بلایا و مصائب که از ناحیه دشمنان انقلاب اسلامی تحمیل گردید ملت ایران مورد آزمایش قرار گرفت.

پرستاران حضرت زینب(س) را الگوی خود قرار بدهند

خطیب درادامه با تبریک 15 بهمن روز پرستار و سالروز میلاد حضرت زینب کبری(س) گفت: حضرت زینب(س) در طول زندگی پرفراز و نشیب خویش با بحرانها و مصائب بی شماری مواجه شد و بخش مهمی از عمر خود را در حال پرستاری از قبیل: پرستاری از مادر،پدر و برادران خود، پرستاری از زنان، مادران و دختران شهدا، پرستاری از کودکان صغیر و یتیم شهدا، پرستاری از بیماران و آسیب دیدگاه از حادثه کربلا و پرستاری ویژه از امام زین العابدین(ع) در دوران بیماری سپری فرمودند.

وی ادامه داد: انواع پرستاریهای آن حضرت همراه و توأم با اخلاص، ایثار عزت، قدرت، متانت، شهامت، تعبد، ولایتمداری،جهاد، افشاگری دشمن،ب یان ستمگریهای یزید، اجتماع با کوفیان، تحقیر یزید و ابن زیاد در کاخهای خود،دلداری مصیبت دیدگان بود .

حجت الاسلام شکوری تصريح کرد: اگر پرسـتار مسـلـمان بـه ویـژه پرسـتار نظـام جمـهـوری اسـلامی ایـران دارای این ویژگیها و خصوصیات باشد مصداق این روایت خواهد شد که هر کس یک شبانه روز از بیماری پرستاری کند خداوند او را با ابراهیم خـلیل مـحـشور می کنـد.

بیعت همافران با امام(ره) از ایام الله بود

خطیب با اشاره به 19 بهمن روز رژه و اعلام همبستگی همافران با انقلاب اسلامی و دیدار تاریخی با رهبر کبیر انقلاب در سال 57 و همچنین مناسبت روز نیروی هوایی اظهار داشت: بیعت همافران با رهبر کبیر انقلاب اسلامی در روز 19 بهمن 57 در آن ایام حساس و بحرانی بسیار مؤثر و می توان گفت از ایام الله بود بطوریکه بختیار ناچار شد آن را تکذیب و عکس را مونتاژ معرفی کرد و عکاس مربوطه را تحت تعقیب قرار داد.

این بیعت تداعی کننده بیعت مردم مدینه را در کـنار مـکـه تحت عنوان رضوان تداعی می کند که خداوند می فرماید: خداوند از مؤمنان راضی شد هنـگامی که زیر آن درخت با تو بیـعت کـردنـد و در آیه شریفه دیگر می فرماید:کسانیکه با تو بیعت می کنند در واقع با خدا بیعت می کنند دست خدا بالای دست انهاست.

لغو حکومت نظامی توسط امام کودتای آمریکا را خنثی کرد

حجت الاسلام شکوری با اشاره به روز 21 بهمن سال 57 و شکسته شدن حکومت نظامی به فرمان رهبر کبیر انقلاب اظهار داشت: یکی از عنایتهای ویژه خداوند به ملت ایران از مصادیق بارز إِنْ تَنصُرُواْ اللَّهَ یَنصـُرْكُمْ وَ یـُثـَبِّـتْ أَقْدَامَكُـمْ می باشد دستور حضرت امام ره مبنی بر شکستن حکومت نظامی در روز 21 بهمن بود که دولت بختیار جهت اجرای دستورالعمل آمریکا مبنی بر کودتای نظامی ساعت حکومت نظامی را از ساعت 4 بعد از ظهر اعلان کرده بود اعلامیه حکومت نظامی خدعه و خلاف شرع است و مردم به هیچ وجه به آن اعتنا نکنند برادران و خواهران عزیزم حراسی به خود راه ندهید که به خواست خداوند تعالی حق پیروز است امیرمؤمنان(ع) فرمود:از گمان مؤمنان بترسید چرا که خدا حق را بر زبانـشـان قـرار داده اسـت.

وی گفت :با این دستور امام کودتای نظامی هایزر فرستاده ویژه آمریکا شکست خورد.

دستورالعمل نژاد پرستانه ترامپ آغاز یک حرکت ضد اسلامی همه جانبه است

خطیب جمعه در پایان خطبه دوم با اشاره به دستورالعمل اجرایی نژادپرستانه ترامپ رییس جمهور آمریکا علیه 7 کشور اسلامی از جمله جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: این اقدام به قدری سخیف و احمقانه بوده که در داخل خود آمریکا نیز علیه او قیام شده است.

وی در ادامه گفت: قرائن نشان می دهد این اقدام احمقانه آغاز و شروع یک حرکت ضد اسلامی همه جانبه از سوی استکبار علیه مسلمانان و کشورهای اسلامی به ویژه جمهوری اسلامی ایران می باشد که پشتوانه آن عبارتند از: جریان صهیونیستی، تندروان آمریکا، منافقان و ورشکستگان سیاسی و فراری از ایران و بعضی از حاکمان مرتجع عرب منطقه .

وی ادامه داد: در جهت مدیریت هر چه بهتر این چالش جدی منطقه ای و بین المللی وحدت و انسجام هر چه بیشتر عموم مسئولان و اقشار جامعه پشت سر رهبری را می طلبد تا از این طریق تمامی توطئه های پیچیده استکبار و عوامل او خنثی گردد .

امام جمعه خوی اضافه کرد: ملت متعهد و انقلابی ایران هیچوقت وطن فروشی منافقان، سلطنت طلبان و و رشکستگان سیاسی را که به ترامپ نامه نوشته و خواستار تحریم هر چه بیشتر ایران شده اند فراموش نخواهد کرد.

ارسال نظرات