فرمانده سپاه ناحیه ساوه حضور گسترده مردم را در مراسمات و جشن‌های دهه فجر حاکی از زنده و پویا بودن انقلاب اسلامی دانست.
کد خبر: ۸۸۱۹۶۸۵
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرهنگ پاسدار مجید احمدجعفری  در مراسم جشن انقلاب و سالروز ولادت حضرت زینب(س) که در جوار آستان مقدس امامزاده یحیی(ع) ساوه برگزار شد، افزود: این ملت پیرو مکتب سیدالشهداء و فرزندان عاشورا هستند از این رو برای تحقق کامل اهداف انقلاب همواره در مقابل مستکبران عالم ایستاده‌اند.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت های پایگاه مقاومت بسیج مستقر در آستان مقدس امامزاده یحیی(ع) این شهرستان گفت: این پایگاه با تشکیل حلقات صالحین و برگزاری فعالیت‌های فرهنگی، هنری، ورزشی و دینی در بخش برادران و خواهران فعال تر از گذشته در راستای ماموریت های محوله فعالیت دارد.

فرمانده سپاه ساوه برگزاری کلاس های تابستانی، هنری، ورزشی، کلاس‌های قرائت و حفظ قرآن، اردوهای زیارتی و تفریحی و فعالیت‌های فرهنگی به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی را از جمله برنامه‌ها بیان کرد.

وی تهیه طرح جامع و بازسازی بقعه متبرکه امامزاده یحیی(ع) توسط اداره اوقاف و امور خیریه، ساماندهی محوطه و ایجاد فضای سبز به همت شورای اسلامی و شهرداری، جانمایی و نصب تابلوهای اطلاع‌رسانی و فعال‌سازی کانون فرهنگی هنری را از دیگر اقدامات برشمرد و گفت: به همت دانشکده علوم پزشکی ساوه نیز دوره‌های آموزشی پیشگیری از بیماری‌ها و طرح مراقبت از سلامت با حضور کارشناسان در این مکان دینی و مذهی اجرا می‌شود.
انتهای پیام/
ارسال نظرات