خبرهای داغ:
فرمانده سپاه کلیبر:

امام با توکل به خدا و پشتوانه مردم انقلاب کرد

فرمانده سپاه کلیبر در نشست منتظران موعود ضمن تبریک ایام پیروزی انقلاب گفتک امام راحل با توجه به باور قلبی که به قدرت الهی و حرکت اجتماعی مردم داشت، با توکل به خداوند و با تکیه بر قدرت مردم، انقلاب عظمی را آغاز کرد و به پیروزی رسید.
کد خبر: ۸۸۱۹۶۲۰
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حسین حاتمی افزود: امام راحل شخصیتی بود که به خدا توکل داشت و فردی خدا محور بود و این ویژگی، آن بزرگوار را برای مردم محبوب قرار داده بود.

وی با بیان اینکه فریادوندای حضرت امام خمینی(ره) برای احیای دین بود، اظهار داشت: حضرت امام راحل عظیم الشأن تیری بود که1400سال پیش از واقعه عاشورا شلیک شده بود که 37 سال پیش برقلب یزیدیان زمان نشست.

حاتمی با اشاره به اینکه انقلاب ماانفجار نور بود بیان کرد: انقلاب ما در تاریخ بی نظیر است و در مقایسه با دیگر انقلاب هایی که در دنیا اتفاق می افتند فراتر است.

وی با بیان اینکه استراتژی دشمن و دنیای غرب استراتژی رعب و وحشت است ادامه داد: محاسبه دنیای غرب بر اساس عقل است ولی دنیای ایران اسلامی فراتر از عقل است آنجاست که دشمنان، در عملیات ها بر حسب محاسبات عقلی خود در مقابل نیروهای جان بر کف ما شکست می خورند.  
ارسال نظرات
آخرین اخبار