خبرهای داغ:
آقابابائیان باییان اینکه هدف از ایجاد این نمایشگاه عرضه مستقیم کالاهای تولیدی خانگی و اقتصاد مقاومتی است تصریح کرد: این نوع نمایشگاهها تشویقی است برای حضور بیشتر زنان و می تواند برای افراد جویای کار از طریق طرحهای اقتصاد مقاومتی اقدام کرد.
کد خبر: ۸۸۱۹۶۱۵
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از زواره فرمانده حوزه الزهرا زواره اظهار کرد: به مناسبت دهه مبارک فجرنمایشگاه و فروشگاه محصولات اقتصاد مقاومتی و مشاغل خانگی درحوزه شهید صدوقی زواره افتتاح شد.

خواهر آقابابائیان عصر امروز در مراسم افتتاح نمایشگاه محصولات اقتصادی گفت:این نمایشگاه که با ۲۰ غرفه محصولات خانگی افتتاح شده به مدت پنج روز پذیرای عموم مردم است.

وی افزود: در این نمایشگاه محصولات طرح های اقتصاد مقاومتی و صنایع دستی شامل چرم دوزی، ترشیجات خشک، نقاشی روی سفال، رب گوجه، انواع دمنوش ها، رب انار، لواشک، کشک، عروسک بافتنی و میناکاری، سفالگری، چرم دوزی، کیف و قلاب دوزی به نمایش گذاشته شده است.

آقابابائیانباییان اینکه هدف از ایجاد این نمایشگاه عرضه مستقیم کالاهای تولیدی خانگی و اقتصاد مقاومتی است تصریح کرد: این نوع نمایشگاهها تشویقی است برای حضور بیشتر زنان و می تواند برای افراد جویای کار از طریق طرحهای اقتصاد مقاومتی اقدام کرد.

طرحهای اقتصاد مقاومتی تشویقی برای ایجاد کار


ارسال نظرات
پر بیننده ها