خبرهای داغ:
همزمان با ششمین روز از دهه فجر مجتمع خدماتی ـ رفاهی عرضه سوخت هگمتانه در منطقه همدان افتتاح شد.
کد خبر: ۸۸۱۹۶۱۲
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مجتمع خدماتی ـ رفاهی عرضه فرآورده‌های نفتی بنزین و نفتگاز با نام «هگمتانه»، در ششمین روز از دهه فجر سال 95، واقع در ناحیه کبودراهنگ، با هدف خدمت‌رسانی مطلوب‌تر به هموطنان به خصوص همشهریان استان همدان افتتاح شد.

مدیر پخش منطقه همدان در این مراسم اظهار داشت: این جایگاه در زمینی به مساحت 10 هزار مترمربع و زیربنای یک هزار و 150 مترمربع احداث شده و هزینه عملیات اجرایی این طرح با احتساب هزینه خرید زمین در مجموع، به رقمی بالغ بر 25 میلیارد ریال رسیده است.

امین روستایی از وجود چهار باب مخزن 45 هزار لیتری برای فرآورده‌های نفتی بنزین(2 مخزن) و نفتگاز (2 مخزن) در این جایگاه خبر داد و افزود: جایگاه مذکور دارای 2سکوی بنزین و 2 سکوی نفتگاز مجهز به 4 تلمبه دو نازله بنزین و 4 تلمبه تک نازله نفتگاز از نوع گیلبارکو است.

وی اضافه کرد: این جایگاه در مسیر رزن به همدان قرار گرفته و در مجموع برای 25 نفر شغل مستقیم فراهم شده است.

مدیر پخش منطقه همدان خاطرنشان کرد: فاز اول این جایگاه با هدف عرضه سوخت بنزین و گازوئیل راه اندازی و در آینده‌ای نزدیک عرضه سوخت پاک CNG نیز در دستور کار قرار دارد که با فراهم شدن زیرساخت‌ها این اقدام هم انجام خواهد شد.

گفتنی است؛ در این مراسم محمدناصر نیکبخت، استاندار همدان، احسان قنبری، فرماندار کبودراهنگ، مدیر پخش منطقه همدان، رئیس ناحیه کبودراهنگ و روسای ستادی و عملیاتی منطقه حضور داشته و این جایگاه به دست استاندار همدان افتتاح شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات