جانشین فرمانده سپاه ناحیه سبزوار در یادواره شهدای انقلاب سبزوار:

فرهنگ ایثار و شهادت جوانان ما را در برابر شبیخون فرهنگی بیمه می کند

جانشین فرمانده سپاه ناحیه سبزوار گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، جوانان ما را در برابر تهدیدهای دشمنان بیمه می کند.
کد خبر: ۸۸۱۹۶۰۵
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سرهنگ پاسدار محمدابراهیم شم آبادی در نخستین یادواره شهدای انقلاب اسلامی در سبزوار با حضور مسئولان، روحانیون، خانواده معظم شهدا و اقشار مختلف مردم در امامزاده حسن (ع) کوشک این شهرستان برگزار شد، گفت: دهه مبارک فجر فرصت ارزشمندی برای قدردانی و گرامیداشت یاد شهدای والامقام انقلاب اسلامی است.
 
وی افزود: شهدای انقلاب در اوج غربت و مظلومیت و برای دفاع از آرمان های انقلاب در مقابل حکومت ظالم و فاسد پهلوی ایستادند و به درجه رفیع شهادت رسیدند.
 
وی ادامه داد: زنده نگه داشتن یاد شهدا و آشنایی نسل جدید با اهداف امام خمینی(ره) و آرمانهای انقلاب از مهمترین اهداف برگزاری یادواره های شهدا است.
 
جانشین فرمانده سپاه سبزوار افزود: با توجه به شبیخون فرهنگی دشمن علیه نسل جوان، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، جوانان ما را در برابر تهدیدهای دشمنان بیمه می کند.
 
سرهنگ شم آبادی گفت: خانواده‌های معظم شهدا بزرگترین افتخار برای مملکت هستند و باید در رویدادهای مختلف کشور قدردان صبر و مقاومت خانواده های شهدا انقلاب اسلامی و دفاع مقدس باشیم.
 
وی ادامه داد: امنیت جمهوری اسلامی مرهون خون شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم است که برای دفاع از اسلام و حرم اهل بیت(ع) با شجاعت در برابر استکبار و گروههای تکفیری ایستادگی می کنند.
 
19 نفر از مردم انقلابی سبزوار در مبارزات دوران انقلاب اسلامی در سال 57 به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار