فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه در جمع مدافعان انقلاب:

انقلاب اسلامی ظلم، فساد، بی هویتی و نوکری برای دیگران را از تاریخ ایران حذف کرد

فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه گفت: انقلاب اسلامی ظلم، فساد، بی هویتی و نوکری برای دیگران را از تاریخ ایران حذف کرد و شخصیت و هویت برای ملت به ارمغان آورد.
کد خبر: ۸۸۱۹۵۹۱
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سرهنگ فرضعلی گرایلی در جمع بسیجیان شرکت کننده در همایش مدافعان انقلاب ابراز داشت: راز ماندگاری حضرت امام (ره) چه بود؟ چرا با وجود این همه عالم که شاید از نظر معرفتی و علمی به امام (ره) می رسیدند از صدر اسلام تا کنون هیچ یک مثل حضرت امام(ره) ماندگار نشدند چون که حضرت امام خمینی (ره) با همه وجودش مومن به خدا بود، هر کاری که می کرد همه را در سبد خدا می گذاشت، وقتی انسان خدایی باشد ماندگار است.
 
گرایلی گفت: انقلاب حضرت امام (ره) با اتکاء به خداوند متعال و بدون ترس از هیچ کسی حتی قدرت های بزرگ استکباری که آنها را عددی حساب نمی کرد به آنجا رسید که با بسیج مستضعفان قدرتمند گردید تا آنجا که جوان ما برای دفاع از اسلام و انقلاب حد و مرز نمی شناسد و برای دفاع از حریم اهل بیت (ع) و برای استقبال از مرگ و شهادت خود را به کشورهای همسایه می رساند تا از آنجا گذرنامه بگیرد و عازم جبهه دفاع از حریم اهل بیت (ع)شود.
 
فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه اظهار داشت: دشمن از فرهنگ انقلابی و انقلابیگری بسیجیان می ترسد و عزت و عظمت امروز انقلاب اسلامی ما به برکت خون شهداء و پایمردی و سخت کوشی شما بسیجیان همیشه در صحنه می باشد.
 
فرضعلی گرایلی ابراز داشت: حضرت امام خمینی(ره) مومن به هدفش بود و در راه هدفش نگذاشت هیچ خدشه ای وارد شود لذا اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با بصیرت و استقامت و خستگی ناپذیری برای رسیدن به هدف ایجاد شده است.
 
فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه در پایان مراسم 5 ویژگی را برای رسیدن به هدف برای بسیجیان مومن عنوان کرد که اولین ویژگی را انگیزه کار، ویژگی بعدی را تقید به نماز اول وقت و احکام اسلامی و سومین ویژگی را اراده قوی و داشتن راه و روش منطقی برای رسیدن به هدف و ویژگی های دیگر را حرکت جهادی و انقلابی و پشتیبانی از ولایت فقیه برای دفاع از اسلام و انقلاب معرفی نمود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها