یادگار دفاع مقدس بیان داشت: اگر در قبال منکرهای بزرگِ مفاسد اداری، اقتصادی، طلاق و... سکوت کنیم و از فریضه الهی امربه‌معروف و نهی منکر غافل شویم خداوند نعمت حکومت اسلامی را از ما می‌گیرد.
کد خبر: ۸۸۱۹۵۸۷
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، «حسین خسروی» در یادواره سرداران و 15 شهید روستای قلعه سرخ تربت‌جام با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب، دفاع مقدس، مدافع حرم و آتش‌نشان با اشاره به مقام و جایگاه شهیدان، گفت: برگزاری یادواره شهدا به فرهنگ تعالی کشور کمک می‌کند.

وی افزود: شهدای والامقام مایه خیروبرکت برای جامعه هستند و شهدا با تقدیم جان وظیفه خود را در دفاع از اسلام، انقلاب و ولایت ادا کردند و امروز فرهنگ شهادت‌طلبی تنها راه نجات کشور است.

وی تصریح کرد: امنیت، اقتدار و قدرت نظام اسلامی مدیون خون شهداست و همه باید پاسدارانی با بصیرت برای انقلاب و دستاوردهای خون شهدا باشیم.

این کارشناس مسائل سیاسی فرهنگی، سیاسی بازی را باعث فاصله گرفتن از اسلام، قرآن، سیره و منش شهدا دانست و خاطرنشان کرد: این سیاسی بازی‌ها به‌جایی رسیده است که اگر نسبت به منکرهای بزرگِ از قبیل مفاسد اداری، اقتصادی، طلاق و رانت‌خواری سکوت کنیم امربه‌معروف و نهی از منکر به فراموشی سپرده می‌شود.

«خسروی» برخورد غیرسیاسی و جناحی با مفاسد را یک مطالبه عمومی و مردمی عنوان و تصریح کرد: اگر در اجرای فریضه بزرگ الهی امربه‌معروف ونهی از منکر کوتاهی و غفلت کنیم، توجه و عنایت خداوند از ملت ما سلب و نعمت‌های الهی را یکی پس از دیگری از دست خواهیم داد و مهم‌ترین نعمتی را که خواهد گرفت حکومت اسلامی است.

وی با اشاره به حقوق نجومی بعضی از مسئولان بیان داشت: دانشمند هسته‌ای شهید شهریاری باآنکه حق گرفتن حقوق بالا داشت حقوق نجومی نگرفت و امروز مطالبه ما باید بازگرداند پول‌های نجومی بگیران بر اساس قانون حقوق و دست مزد به بیت‌المال است.

وی با انتقاد به برخی مسئولان دولتی که حقوق‌بگیران نجومی را ذخیره نظام می‌نامند عنوان داشت: ذخیره اصلی انقلاب اسلامی شهدا و جانبازی غیور و صبوری است که بیش از ۲۰ سال نخوابیده است.

این یادگار دفاع مقدس اظهار کرد: برخورد با مفاسد جناح و جریان سیاسی نمی‌شناسد هر کس در هر جا که هست به وظیفه‌اش عمل کند تا مردم ببیند حکومت پیگیر مفاسد است ما نگرانیم با عملکردهای جناحی و سیاسی مسئولان، مردم نسبت به اسلام و حکومت ناامید شوند.

«خسروی» با اشاره به نفوذ دشمن در عرصه‌های فرهنگی، سیاسی و... یادآور شد: الحمدالله رهبر معظم انقلاب مراقب جریان نفوذ در کشور هستند و مردم رهنمودهای "معظم له" را شاخص قرارمی دهند و به ایشان اقتدا خواهند کرد نه مسئولانی که اساساً جریان نفوذ را باور ندارند.

درخور ذکر است؛ در پایان این مراسم سراسر معنوی از جانباز مدافع حرم محمود گلشاهی تجلیل و سپس شرکت‌کنندگان با حضور بر تربت پاک شهیدان و نثار شاخه گل و قرائت فاتحه یادشان را گرامی و بر ادامه راه شهدا تأکید کردند.

گفتنی است؛ یادواره سرداران شهید محمدابراهیم شریفی و حسین بخش قنبری و ۱۵ شهید والامقام روستای قلعه سرخ، با حضور امام‌جمعه، علمای شیعه و اهل سنت، مسئولان نظامی، انتظامی، بسیجیان، خانواده شاهد، ایثار، هم‌رزمان شهدا و قشرهای مختلف مردم به همت حوزه مقاومت بسیج جوادالائمه (ع)، بنیاد شهید و امور ایثارگران، پایگاه مقاومت و خانواده شهدا در مسجد جامع این روستا برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها