بوشهرـ یک کارشناس سیاسی گفت: امروز دشمن نسل جوان را مورد هدف قرار داده است و سعی دارد در فرهنگ و اعتقادات جوانان رسوخ کند که جوانان می توانند با بصیرت و آگاهی نقشه های دشمن را خنثی کنند.
کد خبر: ۸۸۱۹۵۸۱
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۵

به گزارش خبر گزاری بسیج  از بوشهر،حجت الاسلام قدرت الله باقریان در جمع بسیجیان شهر چغادک با گرامی داشت ایام الله دهه مبارک فجر، گفت: مردم باید این ایام را گرامی بدارند و رشادت هایی که در آن دوران توسط شهداء انجام شده است را برای نسل های آینده روشنگری و تبعیین کنند.

باقریان اظهار کرد: عبادت و اطاعت خداوند، ایستادگی در موضع حق، ولایت مداری، جهاد و مبارزه با باطل، ایثار و از خود گذشتگی، استقامت و ایستادگی، آراستگی کمال اخلاقی عواملی هستند که موجب عزتمندی شیعیان می شود.

هادی سیاسی ویژه کشوری افزود: مقام شهیدان امروز بالاترین مقام کره زمین است که با جان خود ثابت کردند، این نمونه ای از ایثار و از خود گذشتگی است.

وی بیان کرد: امروز باید همه کارهایی که در زندگی و امورات انجام می دهیم با بصیرت باشد و اگر بصیرت نداشته باشیم اتفاقاتی بزرگ و غیر قابل جبران در کشور رخ خواهد داد که ما را از مسیر اصلی الهی گمراه خواهد کرد و بصیرت در همه امورات زندگی نقش بسیار مهمی دارد.

باقریان عنوان کرد: دورری از تجملات، از خودگذشتگی، کار فرهنگی، روابط اجتماعی و بخصوص فضای مجازی و جاهای مختلف نقش موثری دارد.

هادی سیاسی ویژه کشوری ابراز کرد: در فتنه 88 بعضی از مردم فریب خوردند چون بصیرت کافی نداشتند و زمانی که به بصیرت لازم رسیدند دست رد به سینه دشمن زدند.

وی اذعان کرد: امروز دشمن نسل جوان را مورد هدف قرار داده است و سعی دارد در فرهنگ و اعتقادات جوانان رسوخ کند که جوانان می توانند با بصیرت و آگاهی نقشه دشمن را خنثی کنند./انتهای پیام

ارسال نظرات