مسئول دفتر نمايندگي ولی‌فقیه ناحيه حمزه سیدالشهدا مشهد گفت: استکبار جهاني با راه‌اندازی جنگ‌های نيابتي در سوريه، عراق، يمن و... به دنبال جلوگيري از ترويج اسلام و به پرچمداري جمهوري اسلامي ايران در جهان است.
کد خبر: ۸۸۱۹۵۸۰
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام عابدي در يادواره شهید براتعلی نادری روستاي حسنک تربت‌جام با تبريک ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامي و گراميداشت ياد و خاطره امام (ره) و شهيدان گفت: عزت، اقتدار، قدرت و عظمت ايران اسلامي در جهان به برکت خون مطهر شهيدان انقلاب است و ما همه وظیفه‌داریم سيره عملي امام راحل و شهيدان را ادامه دهيم.

حجت‌الاسلام عابدي افزود: شهدا با تأسی از فرهنگ ناب محمدي (ص) و روحيه شهادت‌طلبی و جهادی وظيفه خود را براي حفظ اسلام، انقلاب، ولايت و رهبري به‌خوبی ادا کردند.

وي با اشاره به جنايات آمريکا، اسرائيل و گروهک‌های تروريستي در جنگ نيابتي تصريح کرد: استکبار جهاني با راه‌اندازی جنگ‌های نيابتي در سوريه، عراق، يمن و... به دنبال جلوگيري از ترويج اسلام و به پرچمداري جمهوري اسلامي ايران در جهان است.

وي اضافه کرد: تنها راه مقابله با همه فتنه‌ها استفاده از فرهنگ شهادت‌طلبی و تفکر ناب بسيجي و ولايتمداري است که اين فرهنگ‌ها باعث اقتدار و قدرت نظام اسلامي در جهان شده است.

درخور ذکراست؛ با اجراي مدیحه‌سرایی، قرائت وصیت‌نامه شهيدان، دکلمه و پخش کليپ دفاع مقدس و شهدا به اين محفل معنوي حال و هوای خاصی حاکم شد.

گفتنی است؛ يادواره شهید براتعلی نادری روستاي حسنک تربت‌جام با حضور امامان جمعه و جماعات، بسيجيان، خانواده شهدا و ايثارگران و قشرهاي مختلف به همت حوزه قائم آل محمد (ص)، پایگاه بسیج، بنیاد شهید و امور ایثار گران و خانواده شهدا مردم باشکوه خاصي در محل مسجد روستا برگزار و مزار شهید عطرافشانی و گلباران شد.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها