شهردار هرات گفت:افتتاح میدان عدالت که با اعتباری بالغ بر 200 میلیون تومان ساخته شده است همزمان با آغاز دهه فجر به بهره برداری خواهد رسید.
کد خبر: ۸۸۱۹۵۲۰
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، شهردار هرات درباره بهبود عبور و مرور در شهرستان اظهار داشت: طرح ترافیک و عبور و مرور بهتر در سطح هشرستان و بخش مرکزی هرات در قالب دو فاز در حال انجام است که فاز اول آن آسفالت قسمتی از شهرک صفائیه و گلزار شهدای هرات که یک درخواست مردمی بود به اتمام رسیده است.

علی صادق زاده گفت: فاز دوم نیز با آغاز دهه فجربه بهره برداری خواهد رسید که شامل آسفالت خیابان های باغ رحیم و فرمانداری و دانش آموزی است .

وی افزود: آسفالت کوچه کتابخانه ولی عصر (عج) نیز در دستور کار قرار دارد و در آینده نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.

صادق زاده خاطر نشان کرد: در بحث مبلمان شهری نیز افتتاح میدان عدالت که با اعتباری بالغ بر 200 میلیون تومان ساخته شده است در دستور کار قرار دارد که همزمان با آغاز دهه فجر به بهره برداری خواهد رسید.

شهردار هرات افزود: جداسازی آب شرب از آب خام نیز یکی دیگر از اقدامات صورت گرفته شهرداری است که با صرف هزینه 50 میلیون تومان همراه بوده است و در حدود یک کیلومتر انجام شده است.

صادق زاده خاطر نشان کرد: هدف جداسازی آب شرب از آب خام، رفع مشکل آب رسانی میدان ورودی شهر هرات از طرف استان یزد و دوم کاهش هزینه های مصرف آب شرب همشهریان هراتی است.

ارسال نظرات