سرهنگ آزادی نژاد در دیدار با مادر شهید افخمی؛

فداکاری‌ شهدا دشمن را از دستیابی به این آب و خاک مأیوس کرد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم در دیدار مادر شهید افخمی با بیان اینکه فداکاری شهدا دشمن را از دستیابی به این آب و خاک مایوس کرد، گفت: صبر شما در طول سال‌هایی که فرزندانتان شهید شده‌اند، نزد خداوند پاداش عظیمی دارد.
کد خبر: ۸۸۱۹۵۱۲
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم در این دیدار خطاب به مادر و خانواده شهید گفت: خداوند به شما توفیقی عطا کرده که بسیار ارزشمند است و آن اعطای فرزندان برومند و شایستگی شما در تربیت این فرزندان در راه دفاع از کشور و انقلاب اسلامی است.

سرهنگ آزادی نژاد با بیان اینکه دفاع مقدس مسیری برای تعالی بود که امام راحل آن را به ما نشان داد، افزود: تربیت شما به گونه‌ای بوده است که این فرزندان را به صراط مستقیم هدایت کرده تا در راه اسلام و انقلاب به فیض شهادت نائل آیند.

وی با اشاره به اینکه شما و همه پدران و مادران شهدا سال‌ها بر فراق فرزندان عزیز خود با افتخار صبر ورزیده‌اید، اظهار داشت: لحظه لحظه صبر شما در داغ فرزندانتان از آنجا که همراه با خشنودی و رضا و شکر در پیشگاه خدا بوده است برای شما اجری عظیم دارد و ان‌شاء‌الله این فرزندان حتماً شفیع شما در روز قیامت بوده و ما امید داریم که آنان شفاعت ما را نیز در پیشگاه خدا بنمایند.

لازم به ذکر در این دیدار مسئول تعلیم و تربیت حوزه مقاومت بسیج امام علی(ع)، فرمانده پایگاه امام حسین(ع)، فرمانده حوزه رزمی بسیج نیز حضور داشتند.


ارسال نظرات
آخرین اخبار