یکی از مربیان طرح صالحین در نشست هیئت منتظران موعود پایگاه شهید صیاد شیرازی یوزبند گفت: انقلاب اسلامی به بركت رهبري امام راحل، خون شهداي گرانقدر و اراده راسخ ملت به پيروزي رسيده است.
کد خبر: ۸۸۱۹۴۹۵
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حبیب اله رضایی افزود: انقلاب اسلامی امروزه به قدرتی رسیده است كه هيچ حركت و جنبش انقلابي ديگري توان برابري با ایران را ندارد.

وی با مقايسه انقلاب اسلامي ايران با دو انقلاب مشهور غربي(فرانسه و روسيه) اظهار داشت: انقلاب كبير فرانسه، براي آزادي و رفاه و انقلاب روسيه، براي عدالت و برابري بوده است ولی انقلاب اسلامي ايران، صرفاً انقلابي براي خدا و معنويت مي باشد.

رضایی ادامه داد: از اين رو مي توان انقلاب كبير فرانسه را انقلابي صرفا سياسي و انقلاب روسيه را انقلابي كاملا اقتصادي دانست، ليكن انقلاب اسلامي ايران انقلابي است فرهنگي و معنوي.

وی ترویج آرمان های انقلاب در میان نسل جدید را امری مهم دانست و گفت: این بار روی دوش افرادی است که در دوران انقلاب و دفاع مقدس نقش آفرین بودند.

رضایی با تاکید بر اینکه عدم آشنایی نسل جدید با دستاوردهای انقلاب مشکلاتی را به دنبال دارد، بیان کرد: حفظ دستاوردهای انقلاب تضمین کننده خطراتی است که آرمان های نظام را تهدید می کند و از این رو وظیفه نسل جدید آن است که سکان دار انقلاب اسلامی و آرمان های این انقلاب عظیم باشند.
ارسال نظرات