به همت بسیج سازندگی شهرستان کامیاران

طرح های آبرسانی در کامیاران به بهره برداری می رسد

فرمانده سپاه کامیاران از بهره برداری از طرح های آبرسانی و راه روستائی با تلاش بسیج سازندگی کامیاران به میمنت ایام فرخنده دهه فجر در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۸۱۹۴۸۶
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سرهنگ پاسدار منصور ولیئی صبح امروز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ما دراین باره اظهار داشت: به میمنت ایام فرخنده دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی طرح های آبرسانی و راه روستائی که با تلاش بسیج سازندگی شهرستان کامیاران اجرا شده به بهره برداری می رسد.

 

وی در تشریح این طرح ها عنوان داشت: پروژه آبرسانی به روستای سرکاریز در بخش موچش که با اجرای 1400 متر لوله گذاری انجام یافته است دراین ایام به بهره برداری می رسد و اهالی روستا می توانند از آب بهداشتی و دارای انشعاب استفاده نمایند.

 

فرمانده سپاه کامیاران از ساخت راه روستائی در چندین روستای بخش مرکزی کامیاران خبر داد و بیان داشت: دسترسی روستائیان به راه های اصلی از مهمترین نیازهای منطقه می باشد و بدین خاطر راه روستاهای سیویه، عصرآباد و چرسانه در طی روزهای هفته به بهره برداری می رسد.

 

فرمانده سپاه کامیاران عملکرد سازمان بسیج سازندگی را در سال جاری خوب عنوان کرد و گفت: دهها طرح عمرانی و سازندگی در طول سال 95 شروع شده و به اتمام رسیده است و درکنار این سازمان بسیج سازندگی در زمینه اشتغال بسیار کوشا بوده و در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی بانی اشتغالزائی در شهرستان کامیاران می باشد.

 

لازم به ذکر است که اجرای پروژه راه سازی روستای چرسانه با همکاری اداره راه و شهرسازی کامیاران انجام یافته است.

ارسال نظرات