خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین:

فرهنگ نفوذ، ارزشی برای آرمان های انقلاب قائل نیست

فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین گفت: اگر نفوذ تحقق پیدا کند آن وقت فرهنگی در جامعه ابقا می‌شود که تعهدی به انقلاب و حفظ آرمان‌های انقلاب نخواهند داشت.
کد خبر: ۸۸۱۹۴۷۸
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سردار محمد شاهرخی فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین در جلسه نشست مسئولین بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان قزوین، ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره‌ی شهدای انقلاب اسلامی بیان کرد: همه ما بر سر سفره‌ای نشسته‌ایم که امام(ره) و شهدا آن را گسترده‌اند و امیدوارم رهرو شایسته و بایسته‌ای برای این بنده‌گان برگزیده‌ی خدا باشیم.

وی افزود: بنیان گذار انقلاب اسلامی بسیج را تشکیل داد که آحاد جامعه متن جامعه که انقلاب را پیروز کردند در بطن انقلاب باقی بمانند و از انقلاب پاسداری کنند لذا پاسداری از انقلاب به وسیله یک سازمان صورت نخواهد گرفت پاسداری از انقلاب به وسیله مردم صورت خواهد گرفت اگر این مردم با بصیرت با آگاهی در صحنه حضور داشته باشند انقلاب مصون خواهد بود.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین عنوان کرد: ما در تمام اقشار جامعه شاهد حضور بسیج هستیم و هر جایی هم که بسیج هست رسالت اصلیش این می‌باشد که از انقلاب و آرمان‌های آن مواظبت نماید.

سردار شاهرخی گفت: اگر در کوچکترین انحرافی در راستای تحقق آرمان‌های نظام وجو داشته باشد، بسیجیان باید با آگاهی به وضعیت و شرایط زمان حاکم باشند تا بتوانند در راستای رفع مشکل نقش آفرینی نمایند.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین به دو عامل از عوامل شکل‌گیری انقلاب اشاره کرد و گفت: استبداد داخلی و استعمار خارجی از جمله عواملی بود که برخلاف فطرت، هویّت ملی و دینی ما بود باعث شد انقلابی علیه این عوامل آغاز شود.

سردار شاهرخی به منفعت طلبی فردی و جریانی برخی اشخاص اشاره و تشریح کرد: با توجه به اینکه منفعت‌طلبان فردی دنبال منافع شخصی خود هستند برای رسیدن به آن منافع، پشت‌ پا به همه چیز می‌زنند و منفعت‌طلبان جریانی به فکر منافع جریان خودشان هستند و همه چیز را برای منفعت جریان خود می‌خواهند حال آنکه به قیمت حذف امنیت کشور باشد.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین به وصیت نامه امام خمینی(ره) درباره اینکه حضرت امام بارها به موضوع نفوذ تأکید می‌کردند و می‌فرمودند: "نگذارید این انقلاب به دست نا اهلان و نامحرمان بیفتد"، ادامه داد: اگر این نفوذ تحقق پیدا کند آن وقت فرهنگی در جامعه ابقا می‌شود که تعهدی به انقلاب و حفظ آرمان‌های انقلاب نخواهند داشت.

وی تاکید کرد: باید مرز خودی و غیرخودی را بشناسیم و هر کس اسلام و قانون  اساسی را با هر سلیقه ای پذیرفت و اندیشه امام و رهبری را باور داشت و برای اعتلای ملت تلاش کرد در زمره خودی ها دانست و هر کس بر خلاف این جریان حرکت کند غیر خودی دانست.

سردار شاهرخی ادامه داد: ایمان و اعتقادات مذهبی، رهبری دینی و پیوند میان مردم و نظام اسلامی مهمترین عامل بقای انقلاب اسلامی است.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه تغییر حکومت در ایران با این هدف بود که نظام حق جایگزین نظام باطل شود، خاطرنشان کرد: هرکسی در هر جایی از این نظام مسئولیت دارد، باید تلاش کند، تا اهداف انقلاب محقق شوند.

سردار شاهرخی با بیان اینکه باید دولتی تمدن‌ساز داشته باشیم، تا بتوانیم در دنیا الگو باشیم، بیان داشت: نمی‌توانیم منکر وجود مشکلات در کشور باشیم، اما اینکه توانسته‌ایم، استقلال، عزت و آزادی داشته باشیم و با ذلت در مقابل استکبار سر تعظیم فرود نیاوریم، آینه دستاوردهای مهمی هستند که هر کسی با هر گرایش فکری باید برای حفظ این دستاوردها تلاش کند.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین اضافه کرد: باید استقلال، آزادی و حریت ملت ایران را که ثمره استقرار حکومت اسلامی و نثار خون هزاران شهید است، به عنوان الگو به جهانان معرفی کنیم.

9001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها