خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) قزوین:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) قزوین گفت: ما در سایه انقلاب اسلامی امروز در عرصه های مختلف شاهد تحولات عظیم هستیم، روح و روحیه ای که امام و مقام معظم رهبری در مردم دمیدند باعث شکوفا شدن استعدادهای نهفته مردم ایران شد.
کد خبر: ۸۸۱۹۴۷۰
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه  سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در نشست بصیرتی که همزمان با ایام گرامی داشت دهه فجر انقلاب اسلامی و مراسم تقدیر از پرستاران در درمانگاه پاکروان شهر قزوین برگزار گردید، اظهار کرد: هنگامی که نوبت به نقش آفرینی بانوی صبر رسید، کسی نه صدای زینب(س) را شنید نه چهره زینب را دید.

وی ادامه داد: در عرصه کربلا باید زینب ایفای نقش بکند، اما در مدینه عفت او باعث می شود که حتی به کسی اجازه شنیدن صدای خود را ندهد و این برای همه ما می تواند یک درس باشد.

این مقام مسئول اذعان کرد: متأسفانه امروز فضای مجازی سبک زندگی ما را عوض کرده است، فضای مجازی خیلی از زندگی ها را دارد به جدایی میکشاند، بعضی انسان ها از طریق فضای مجازی ابروی چندین ساله خود را از دست داده اند.

معبودی توضیح داد: امروز ما اگر می خواهیم بگوییم که الگوی ما حضرت زینب(س) است که یقینا هم همینطور است، باید این حریم محرم و نامحرم را نگهداریم.

وی یادآور شد: حضرت زینب(س) بعد از  صحنه کربلا با آن همه شدائد و سختی هایی که داشتند اما باز به دنبال این هستند که به حجابشان خدشه ای وارد نشود، ما نیز باید به ایشان اقتدا کنیم؛ الحمدلله شما پاک و مقدس هستید فقط مواظب باشید در محیط کاری دچار وسوسه های شیطان نشوید.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) قزوین در خصوص دستاورد های انقلاب اسلامی تصریح کرد: انقلاب اسلامی دستاوردهای فراوانی برای ما داشته است؛ اگر انقلاب نمیشد یقین بدانید که ما اکنون درگیر یک رژیم متکبر و فاسد بودیم که فقط حرف دیگران را می راند.

معبودی ابراز کرد: ما در سایه انقلاب اسلامی امروز در عرصه های مختلف شاهد تحولات عظیم هستیم، روح و روحیه ای که امام و مقام معظم رهبری در مردم دمیدند باعث شکوفا شدن استعدادهای نهفته مردم ایران شد.

وی ادامه داد: قبل از انقلاب استعدادها را کور کرده بودند و ملت ایران را در تمام زمینه ها تحقیر می کردند.

این مسئول مطرح کرد: مهمترین دستاورد انقلاب خارج کردن مردم از این حقارت است، قبل انقلاب کاملا در اختیار بیگانگان بودیم، قبل انقلاب جز چند شهر بزرگ بقیه شهرهای ایران از داشتن پزشک محروم بودند.

معبودی اضافه کرد: اکنون حتی در روستاهای دور افتاده ما نیز پزشک وجود دارد، انقلاب اسلامی بزرگترین نعمت الهی است، قدر این نعمت را باید دانست.

وی در پایان تبیین کرد: درست است که اشکالاتی نیز وجود دارد اما در راس انقلاب به جای شاهی مست یک رهبر حکیم وجود دارد و دیگر انسان های فاسق و فاجر بر مردم حکومت نمی کنند.

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها