خبرهای داغ:
ساعاتی پیش به مناسبت دهه‌ فجر پنج طرح عمرانی در کلیبر افتتاح و یک طرح دیگر هم کلنگ‌زنی شد.
کد خبر: ۸۸۱۹۴۶۷
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، ساختمان آتش‌نشانی کلیبر با هزینه‌ای بالغ بر شش میلیارد تومان و بازسازی و تجهیز ساختمان کلانتری مرکزی کلیبر که با هزینه ۵۰۰ میلیون ریالی و با کمک خیرین امنیت‌ساز این شهرستان تکمیل شده است، از جمله‌ این طرح‌ها بودند.

همچنین یک مدرسه‌ تک کلاسه در روستای آس قدیم به بهره‌برداری رسید که در ۴۰ متر مربع و با ۳۸۰ میلیون ریال هزینه، مشترکاً توسط سازمان نوسازی مدارس آذربایجان شرقی و خیرین مدرسه‌ساز تهران ساخته شده است که در آن ۹دانش‌آموز در مقطع ابتدایی مشغول تحصیل‌ هستند.

شن‌ریزی و به‌سازی راه روستای آس جدید با هزینه‌ی ۶۵۰ میلیون ریالی که که یک‌صد و 10میلیون ریال از آن با خودیاری اهالی همین روستا تأمین شده، یکی دیگر از طرح‌های عمرانی کلیبر بود که امروز به میمنت دهه‌‌ فجر به بهره‌برداری رسید.

گازرسانی به روستاهای کلی‌قوزی، کلی علیا و شکرعلی کندی نیز آخرین طرحی بود که امروز به با هزینه ای بالغ بر 23میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

همچنین عملیات ساخت ساختمان بیمه‌ سلامت هم کلنگ‌زنی شد تا با اعتبار ۱۶۰ میلیون تومانی در زمینی به مساحت ۲۲۵ متر مربع ساخته شود.

مدیرکل بیمه‌ سلامت آذربایجان شرقی وعده کرد؛ تا پایان مرداد ماه ۱۳۹۶ این ساختمان به بهره‌برداری خواهد رسید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها