مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بروجن،‌گفت: اگر حضرت زینب (سلام الله علیها ) نبود شاید دیگر نامی از امام حسین (علیه السلام ) باقی نمی ماند.
کد خبر: ۸۸۱۹۴۶۲
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام علی دهقانی در جشن میلاد حضرت زینب (سلام الله علیها ) ضمن تبریک سی و هشتمین سالگرد انقلاب اسلامی و میلاد این بانوی گرامی اسلام گفت: زینب به معنای زینت پدر و این دختر (حضرت زینب سلام الله علیها ) زینت پدر بود و علاقه خاصی به برادرش امام حسین (علیه السلام ) داشت و همین علاقه باعث شد که به کربلا بیاید .

حجت الاسلام دهقانی ادامه داد: قدر انسان به اندازه معرفت اوست و بالاترین مقام و منزلت انسان معرفت او می باشد. اگر کسی تمام دنیا را داشته باشد ولی معرفت نداشته باشد ارزشی ندارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بروجن، ادامه داد انسان موجودی است که خداوند بعد از خلقتش به خودش احسنت و تبارک الله گفت و این موجود اگر قدر خود را بداند و شخصیت خود را حفظ کند مقامش از فرشته ها هم بالاتر می رود ولی اگر قدر خود را نداند جایگاه او از چهارپایان هم پایین تر خواهد آمد و این معرفت و شناخت به جایی می رسد که بعد از واقعه عاشورا حضرت زینب می فرمایند چیزی به جز زیبایی ندیدم.

وی، در پایان گفت: حضرت زینب (سلام الله علیها)به تبعیت از امام زمان خود امام سجاد (علیه السلام)،‌رسالت بزرگ شفاف سازی ابعاد عاشورا را به دوش کشید ، که اگر حضرت زینب (سلام الله علیها) نبود شاید دیگر نامی از امام حسین (علیه السلام) باقی نمی ماند.

ارسال نظرات