خبرهای داغ:
به مناسبت سی‌و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی:
در بیانیه تشکل هنرمندان مداح سپاه‌صاحب‌الامر(عج) به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی آمده است: آنان که در صفین جشن شادی برپا کردند و در نهروان بر خواسته نا به حق خود شوریدند بدانند که دیگر احد تکرار نخواهد شد.
کد خبر: ۸۸۱۹۴۳۱
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، هم زمان با سی‌و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تشکل هنرمندان مداح سپاه‌صاحب‌الامر(عج) بیانیه ای به این مناسبت صادر کرد که متن آن به شرح ذیل می باشد:

انقلاب اسلامی ایران  طلیعه حکومت امامت و ولایت بعد از 1400 سال مظلومیت شیعه بود که با جانفشانی امام راحل(ره) و مردمان بلند آوازه این سرزمین به پیروزی رسید.

 هم اینک که در آستانه سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم و این سعادت هراه ما بوده است که پیروزی اسلام ناب محمدی مصادف با ایام فاطمیه باشد، که اولین شهیده راه ولایت هستند، جامعه  هنرمندان مداح سپاه صاحب الامر عجل الله تعالی فرجه الشریف با پیروی از منویات مقام معظم رهبری و آرمان های بلند امام و شهدا خود را تا انتهای میدان مبارزه و حق طلبی آماده نموده است .

در بخش دیگری از این بیانیه می خوانیم: ملت غیور ایران سالها طاغوت را تحمل کردن و در نهایت با امداد های غیبی و توسل به ائمه اطهار و نیز الگو قرار دادن راه آزادگی که به راستی آموخته آنان از درس بزرگ عاشورا بود توانستند ظالم را از اریکه قدرت به زیر آورند.

با وحدت ملت و رهبری حمیکانه امام راحل(ره)  ملت ایران به جهانیان ثابت کردند که  پیروزی عقیده امکان نمی یابد مگر آنکه انتخابی صحیح وجود داشته باشد و در عین حال مردمی باشند که جان خود را فدای آرمان های بلندشان نمایند.

آرمان هایی نظیر استقلال و آزادی از بند مستبدان که به راستی خواسته تمام جوامع بشری خصوصا ملل رنج کشیده و در یوق استعمار می باشد.

در جهانی که دستبند های استکبار بر دستان طفل 5 پنج ساله می زنند و در یمن، عراق، افغانستان و دیگر سرزمین های اسلامی کشتار راه می اندازند و تنها هنرشان لبخند به ظالم است، صحبت از بدر و خیبر باید کرد.

آنان که در صفین جشن شادی برپا کردند و در نهروان بر خواسته نا به حق خود شوریدند بدانند که دیگر احد تکرار نخواهد شد.

برای  مسلمین  سوریه و یمن و عراق و لبنان تنگه استراتژیک احد است که کمانداران انقلاب اسلامی هرگز آن را رها نخواهند، تا فتح مکه و مسجدالاقصی  فریاد های  قولو لا اله الا الله سر خواهیم داد و پایه های استکباری غرب را در هم خواهیم شکست و هرگز تابع دنیا پرستان نخواهیم بود.

امروز ملتی از سلاله رسول الله به پا خواسته است و در برابر تمام دنیای کفر ایستادگی کرده است و علی زمان، امام خامنه ای را ولی ار مسلمین دانسته که ادامه دهنده حکومت رسول الله می باشد تا پرچم پر افتخار خویش را به دستان  حضرت ولی عصر برساند.

1004/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها