حجت الاسلام خالقپرست: با کمی مقایسه آماری می توان به اهمیت انقلاب اسلامی و خدمات آن پی ببرد، ۳۸ سال از پیروزی انقلاب ملت ما می گذرد و متاسفانه در رقابت های سیاسی بد اخلاقی ها و بی تقوایی ها بسیار دیده می شود.
کد خبر: ۸۸۱۹۴۲۷
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۹

حجت الاسلام خالقپرست امام جمعه شهرستان اشتهارد در مصاحبه با خبرنگارما، با اشاره به خدمات انقلاب اسلامی گفت: خدمات انقلاب اسلامی قابل مقایسه با همه دوران های رژیم گذشته نیست.


وی افزود: با کمی مقایسه آماری می توان به اهمیت انقلاب اسلامی و خدمات آن پی ببرد، ۳۸ سال از پیروزی انقلاب ملت ما می گذرد و متاسفانه در رقابت های سیاسی بد اخلاقی ها و بی تقوایی ها بسیار دیده می شود.


امام جمعه اشتهارد تاکید کرد: کشوری که قریب به ۷۰ کودتای کوچک و بزرگ و فتنه های قومی مذهبی و فتنه آمریکای و اسراییلی ۸۸ و تحریم های اقتصادی و… را پشتت سر گذاشته است و علی رغم ضعف هایی که دولتهای گذشته و حال داشته اند شاهد پیشرفت در عرصه های مختلف هستیم.


حجت الاسلام خالقپرست ادامه داد: درگذشته ۴۰درصد جمعیت شهری و ۶۵ درصد روستاها زیر خط فقر بودند و تنها ۵ شهر کشور گازشهری داشتند، تولیدات کشاورزی تنها مصرف ۳۳ روز مردم را تامین میکرد، ۴۰۰۰۰۰ مستشار خارجی بویژه آمریکایی ها در کشورحضور داشتند.


وی در ادامه تاکید کرد: ما ادعا نمی کنیم که همه مشکلات حل شده اما امروز فاصله خدمات در شهر و روستا نزدیک یه هم است همان پارکی که در بالا شهر وجود دارد در پایین شهر هم وجود دارد و در نانو پزشکی، هوا فضا و تولیدات داورهای خاص و صنایع نظامی و… نشان میدهد که انقلاب و مسئولین برای فلسفه وجودی انقلاب و برای خدمت به مردم است.


امام جمعه اشتهارد در پایان گفت: حضور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن قدرشناسی از انقلاب و معمار کبیر انقلاب و تشکر از شهدا است.


منبع: تات خبر

ارسال نظرات
پر بیننده ها