خبرهای داغ:
درمانگاه شهید پیرمرادیان سمیرم با حضور برخی مسئولان و خیران سمیرم افتتاح شد.
کد خبر: ۸۸۱۹۳۷۳
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۱

به گزارش خبرنگار بسیج از سمیرم، درمانگاه شهید پیرمرادیان سمیرم با حضور برخی مسئولان شهرستانی و خیران سمیرم به مناسبت دهه مبارک فجر افتتاح شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سمیرم در این مراسم اظهار کرد: با کمک خیران، سپاه در سراسر استان اقدام به ساخت درمانگاه های فراوانی کرده تا بتواند در راستای افزایش رفاه مردم و خدمت رسانی به آنان گام بردارد.

جواد فصیحی اضافه کرد: درمانگاه شهید پیرمرادیان سمیرم با فعالیت و پیگیری های فراوان و کمک خیران سمیرمی پس از دریافت مجوز های لازم امروز به افتتاحیه رسیده تا به مردم سمیرم خدمت رسانی کند.

وی با اشاره به نقش مهم خیران گفت: با کمک خیران می توان خدمات بهتری را به مردم ارائه داد که امیدواریم توجه خیران به این درمانگاه باعث شود تا بتوانیم امکانات بیشتری را از استان برای مردم این شهرستان جذب کنیم.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان سمیرم افزود: درمانگاه امام خمینی (ره) با توجه به فرسودگی ساختمان و فضای فیزیکی نامناسب نیاز به تخریب و ساخت مجدد دارد که افتتاح این درمانگاه در این زمان برای مردم سمیرم خیر و برکت خواهد بود.

علی اصغر صبوحی خاطرنشان کرد: بودجه ای در قالب طرح سلامت برای ساخت درمانگاه امام خمینی (ره) اختصاص یافته که باید هرچه سریعتر جذب و بکارگیری شود تا در سال ۹۶ که طرح پزشک خانواده اجرایی خواهد شد با مشکلی روبرو نباشیم.

مسئول درمانگاه شهید پیرمرادیان سمیرم گفت: این درمانگاه در چهار طبقه دارای بخش های همچون درمانگاه تخصصی، کلینیک دندان پزشکی، سونوگرافی، درمانگاه عمومی، بستری، تزریقات و … خواهد بود.

مهدی پیرمرادیان از پیگیری هایی در راستای جذب یک آمبولانس خبر داد و گفت: امیدواریم با مساعدت خیران و مردم شهرستان بتوانیم در تجهیز این درمانگاه قدم های موثری را برداریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها