خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

انقلاب ما منادی مبانی اسلام ناب در جهان است

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین با بیان این‌که انقلاب اسلامی ایران، انقلابی دینی است، گفت: عزت و اقتدار امروز کشور مرهون انقلاب اسلامی و تکیه نکردن به مستکبران است.
کد خبر: ۸۸۱۹۳۶۷
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام عبدالکریم عابدینی در مراسمی که به مناسبت ایام‌الله پیروزی انقلاب اسلامی در مسجد امام حسن عسکری(ع) قزوین برگزار شد، اظهار کرد: باید برای تحقق این معجزه الهی، یعنی پیروزی انقلاب اسلامی سپاسگزار خدای متعال باشیم.

امام‌جمعه قزوین خاطرنشان کرد: خداوند در قرآن کریم می‌فرماید شما در شرایطی بودید که می‌ترسیدید مورد آزار و اذیت مخالفانتان قرار بگیرید و پیش از پیروزی انقلاب اسلامی نیز چنین شرایطی در کشور حاکم بود و کسی جرأت نداشت از دین حرفی به میان آورد.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین اضافه کرد: در آن دوران اگر کسی از ظلم شاه شکوه می‌کرد و حرف حقی به میان می‌آورد، معلوم نبود چه سرنوشتی برایش رقم می‌خورد.

وی افزود: پیش از انقلاب اسلامی عزت نیروهای نظامی ما توسط نیروهای بیگانه و خارجی از جمله امریکایی‌ها زیر سؤال می‌رفت و آن‌ها قرارشان این بود که به ما توهین کنند.

عابدینی اذعان کرد: خدای متعال می‌فرماید: فرعون رسم بر این داشت که مردم را کوچک کند تا از آن طریق مردم اسیر او شوند و پیش از انقلاب اسلامی چنین فضایی در کشور حاکم بود

امام‌جمعه قزوین یادآور شد: باید به پاس این عزت و سربلندی نیروهای نظامی و اقشار مختلف جامعه که به واسطه این انقلاب به دست آمده، خدای متعال را شاکر و سپاسگزار باشیم و بدانیم که اگر خدا ما را به این سمت هدایت نمی‌کرد، ما نمی‌توانستیم به این جایگاه دست پیدا کنیم.

وی ادامه داد: خداوند می‌فرماید شما برای رضای خدا قیام کنید، خداوند هم شما را یاری می‌کند و اگر خدا از شما حمایت کند، احدی نمی‌تواند بر شما پیروز شود و این‌ها باید جزء دستورالعمل‌های زندگی ما باشد.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین ابراز کرد: یک مسلمان حقیقی کسی است که دریابد امریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند چرا که در قرآن می‌خوانیم اگر خدا را یاری کنیم، خداوند ما را یاری می‌کند و نیازی به امریکا و مستکبران نداریم.

عابدینی در این خصوص ادامه داد: قیام امام خمینی (ره) نمونه‌ای از این معناست و روزی ایشان را در خانه‌اش دستگیر و تبعید کردند و روزی هم همه دنیا در مقابل ایشان تعظیم کردند و این به برکت حمایت‌های الهی محقق شد

وی عنوان کرد: پیش از انقلاب درک این معنا که اگر به خداوند تکیه کنیم به پیروزی می‌رسیم بسیار سخت بود اما پس از پیروزی انقلاب اسلامی برای همگان قابل درک شد.

امام‌جمعه قزوین اظهار کرد: خداوند می‌ فرماید من نیروهایی دارم که به اندازه باد هم قابل رؤیت نیستند و حقیقت این معنا را در واقعه طبس مشاهده کردیم اما برخی‌ها هنوز چشم‌هایشان را بر روی این واقعیت بسته‌اند.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین تصریح کرد: خداوند به پیغمبر خاتم (ص) فرموده که تو برای همه اهل عالم در هر زمین و در هر زمانی که زندگی می‌کنند، رسالت یافته‌ای در حالی که پیغمبران پیشین این ویژگی را نداشته‌اند و برای قوم یا قبیله خاصی رسالت یافته‌اند.

وی بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران، انقلابی دینی است و باید اندیشه و رسالت پیغمبر (ص) را جهانی کند و امام خمینی (ره) هم در همین راستا بود که فرمودند: ما انقلابمان را به همه جهان صادر می‌کنیم.

عابدینی خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) فرمودند: تا بانگ لا اله الا الله در تمام جهان طنین نیفکند، مبارزه هست و تا مبارزه هست ما هستیم؛ این عقیده ماست و باید در راستای این رسالت حرکت کنیم و از این‌که بگوییم در سوریه هستیم هیچ ابایی نداریم

امام‌جمعه قزوین گفت: ما انقلاب کردیم تا مبانی دینی و قرآنی را به دنیا صادر کنیم و امام راحل به خاطر درک عمیق از مبانی دینی و این که جز ولایتِ خداوند، ولایت دیگری در عالم ارزش پیروی ندارد می‌فرمود: امریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.

وی با اشاره به توان نظامی جمهوری اسلامی ایران، اذعان کرد: زمانی برای تهیه یک موشک با مشکلات بسیاری روبرو بودیم اما امروز قدرت نظامی و موشکی ما در بالاترین سطح قرار دارد و این‌ها نعمتی است که به برکت این انقلاب به دست آمده است.

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها