خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه همدان:

آگاهی و بصیرت جوانان یکی از وظایف مهم مسئولین است

فرمانده سپاه ناحیه همدان گفت: آگاهی و بصیرت جوانان یکی از وظایف مهم مسئولین است چراکه در حال حاضر دشمن با جنگ فرهنگی به میدان آمده است و می‌خواهد جوانان ما را از میدان به‌در کند و فکر آنان را تهی کند.
کد خبر: ۸۸۱۹۳۶۱
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۰
سرهنگ حسن برزگر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: آموزش یک روزه 300 نفر از اعضای شوراهای پایگاه‌های مقاومت شهرستان همدان برگزار می‌شود.

وی در ادامه بیان کرد: این آموزش‌ها در دو سطح خواهران و برادران برگزار شده و در این آموزش‌ها مباحث عقیتدتی، نظارت، احکام و اعتقادی و مسائل سیاسی تدریس می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه همدان تصریح کرد: آگاهی و بصیرت جوانان یکی از وظایف مهم مسئولین است چراکه در حال حاضر دشمن با جنگ فرهنگی به میدان آمده است و می‌خواهد جوانان ما را از میدان به‌در کند و فکر آنان را تهی کند.

وی خاطرنشان کرد: امروز با آگاهی و بصیرت جوانان نقشه‌های دشمنان خنثی می‌شود بنابراین باید برای آگاهی‌بخشی و بصیرت‌افزایی جوانان تمام تلاش خود را به‌کار گیریم.

برزگر در پایان عنوان کرد: جوانان این مرز و بوم با شناختی که از این انقلاب دارند، پرچم این نهضت را به دست صاحب اصلی آن، امام زمان (عج) می دهند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات