کارشناس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی بروجن، از برگزاری و اختتامیه آزمون تخصصی دوره تربیت‌معلم پیش‌دبستانی قرآن کریم، همزمان با ایام‌الله دههٔ فجر در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۸۱۹۳۱۴
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت‌الاسلام محمد منصوری بروجنی با اعلام این خبر گفت: اختتامیه آزمون پایانی دوره تربیت‌معلم پیش‌دبستانی قرآن کریم، که باهدف شناسایی نیروهای مستعد و تربیت آنان برای تدریس در رده‌های مهد و پیش‌دبستانی بود، پنج‌شنبه 14 بهمن 95 ساعت 8:30 در سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی این شهر برگزار شد.

حجت‌الاسلام منصوری افزود: یکی از دروس تخصصی که در این دوره آموزشی اجرا می‌شود روش تدریس مهارت‌های انتقال مفاهیم دینی و مذهبی به کودکان است.

کارشناس اداره امور قرآنی بروجن، افزود: فراگیران این دوره، با گذراندن این درس، ضمن آشنایی با اصول و قواعد نظری و عملی تدریس و کلاس داری قرآن پیش‌دبستانی، باید بتوانند اصول و قواعد مربوطه را در تدریس خود بکار گیرند.

وی یادآور شد: پس از گذراندن این دوره، و موفقیت در آزمون پایانی، گواهی تربیت‌معلم پیش‌دبستانی قرآن کریم، به قبول‌شدگان، از طرف سازمان دارالقرآن کشور اهدا می‌شود.

ارسال نظرات