انتقاد از به انزوا کشاندن نیروهای انقلابی در عرصه اقتصادی در گفتگو با «بسیج»:

رحیم پور ازغدی: برخی مسوولان عرصه اقتصادی را بر متدینان سخت می‌کنند

استاد رحیم پور ازغدی گفت : برخی افراد متدین انقلابی برای اینکه بازار فاقد مرغ اسرائیلی شود مرغداری راه اندازی کردند، ولی مسولان فرصت طلب، عرصه را بر متدینان سخت گرفتند تا این افراد نتوانند به فعالیت بپردازند.
کد خبر: ۸۸۱۹۲۷۲
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۶:۱۳

استاد حیدر رحیم پور ازغدی نویسنده و منتقد در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، به ورود خودجوش جوانان در عرصه های اقتصادی اشاره کرد و اظهار داشت: از ابتدا پیشرفت در توسعه صنعتی مرغداری‌های مشهد به همت بچه های فداییان اسلام بوده است . افرادی که از متدینان روشنگر و راستین بودند و تنها برای اینکه بتوانند مبارزات جدی علیه واردات گوشت مرغ و تخم مرغ از اسراییل انجام داده و مانع از واردات گوشت اسرائیلی به کشورمان شوند اقدام به راه اندازی واحدهای مرغداری کردند.

وی با بیان اینکه عده ای از مسوولان سود جو درصدد هستند تا افراد انقلابی را به انزوا بکشانند افزود: با وجود اینکه صنعت مرغداری در مشهد شکل گرفت ولی مسوولان به گونه‌ای با فعالان این عرصه رفتار کردند که برخی از آنان از انقلاب رنجیدند و فعالینت های خود را غیر فعال کرده اند. این در حالی است که در شرایط کنونی واردات گوشت رونق بیشتری از تولیدات داخلی دارد.

رحیم پور ازغدی خاطر نشان کرد: برخی مسوولانی که در پی بهانه جویی هستند، برای اینکه واردات انحصاری مرغ را از دست ندهند جوجه های مرغ گوشتی را از تولید کنندگان داخلی جوجه مرغ گوشتی به بهانه گرانی قیمت خریداری نمی‌کنند.

رحیم پور ازغدی در ادامه بیان داشت: افراد متدین انقلابی برای اینکه بتوانند بازار جوجه مرغ مادر که از اسرائیل وارد می‌شد را حذف کنند اقدام به دایر نمودن واحدهای صنعتی مرغداری در مشهد کردند ، لیکن برخی مسولان فرصت طلب از شرایط ایجاد شده بهره شخصی برده و تهیه جوجه مرغ مادر گوشتی را در اختیار گرفته و عرصه را بر متدینان سخت گرفتند تا این افراد نتوانند به فعالیت بپردازند. جای تعجب است که مسوولان تک محصولی را به انحصار گرفته و با این انحصار، ورود گونه‌های دیگر هم به کشور مقدور نیست.

ارسال نظرات
آخرین اخبار