گفتگوی «بسیج» با پدر مرحومه الینا امینی :

بیمارستان دخترم الینا را پذیرش نکرد/هیچ کمک مالی به ما نشد

حیدر امینی گفت: اول که وارد بیمارستان شدیم دخترمان را به دلیل اینکه تخت ندارند پذیرش نکردند و ما را راه ندادند و بعد از یک روز پیگیری و تلاش مسئولین خانه ای بی الینا را پذیرش کردند.
کد خبر: ۸۸۱۹۲۵۳
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۳

حیدر امینی پدر نوزاد شش ماهه الینا امینی که به دلیل بیماری«ای بی» به تازگی از دنیا رفته است در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج گفت: دخترمان الینا از بیماری سخت و صعب العلاج «ای بی» زجر می کشید طوریکه تمام بدنش زخم شده بود و از زخم هایش خون می آمد.

این پدر داغدیده ادامه داد: بنده در منطقه مرزی ایران ساکن هستم به خاطر بیماری دخترم الینا به خانه ای بی در تهران آمدیم و در این خانه برای دخترمان تشکیل پرونده دادیم.

حیدر امینی گفت: من و همسرم به خاطر بیماری دخترم خیلی زجر کشیدیم دخترم فقط شش ماه داشت که در بیمارستان از دنیا رفت. در دو روز اولی که به تهران بیمارستان حضرت رسول (ص) آمدیم کسی به ما هیچ توجهی نکرد. اول که وارد بیمارستان شدیم دخترمان را به دلیل اینکه تخت ندارند پذیرش نکردند و ما را راه ندادند و بعد از یک روز الینا را پذیرش کردند.

پدر الینا امینی مطرح کرد: ما هزینه بیمارستان هم نداشتیم. آقای هاشمی رئیس خانه " ای بی" برای کمک پرداخت هزینه برای بیمارستان نامه نوشت. هیچ کمک مالی از سوی دولت و وزارت بهداشت به ما نشد. فقط خانه ای بی بود که به ما کمک هایی می کرد.

وی در پایان گفت: جایگاه دختر من در طرح تحول نظام سلامت کجاست؟ اگر مسئولان بیشتر به بیماری دخترم رسیدگی می کردند شاید الان دخترمان الینا زنده بود...


ارسال نظرات