پاسخ مازیار میری به خبرنگار بسیج در نشست فیلم "سارا و آیدا":

اگر فیلم امید بسازیم متهم به شعار زدگی می شویم

مازیار میری در نشست فیلم "ساراو آیدا " و در پاسخ به سوال خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: وقتی ما می خواهیم راجع به امید حرف بزنیم مورد نقد قرار می گیریم که چرا فیلم دچار شعار زدگی شده است.
کد خبر: ۸۸۱۹۲۳۸
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۷
به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج، نشست فیلم "سارا و آیدا" با حضور مازيار ميرى، تهيه كننده و كارگردان، مصطفى زمانى، غزل شاكرى، پگاه آهنگراني و شيرين يزدان بخش، بازيگران، همايون اسعديان، مجرى طرح، امير عربى، فيلمنامه نويس، احمد مرادپور، تدوينگر، شيوا رشيديان، طراح صحنه و لباس و اجراى محمود گبرلو برگزار شد.

میری در این نشست و در پاسخ به این سوال خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج که چرا در یکی دو سال گذشته برخی کارگردانان حوزه اجتماعی بیش از حد به سیاه نمایی می پردازند و یاس و نا امیدی را به جامعه تزریق می کنند گفت: من فکر می کنم که فیلم سازان اجتماعی کشور من که اصولا در جهان هم موفق شدند و فیلم هایشان دیده شده ثبت زمانه و شرایط می کنند. اگر من می خواستم واقعیت را بگیرم باید در پایان کار آیدا برگه را امضاء می کرد.

وی افزود: شرایطی که الان در جامعه ما هست جدا از فیلم سازان ما نیست. آدم هایی که می نویسند و فیلم می سازند می بینند که شرایط شرایطی است که کمی بی اخلاقی وجود دارد. وقتی ما می خواهیم راجع به امید حرف بزنیم باید به سختی در فیلم هایمان این کار را انجام دهیم و گاهی مورد نقد قرار می گیریم که چرا فیلم دچار شعار زدگی شده است.

ارسال نظرات