فرمانده سپاه قائم شهر برنامه های دهه مبارک فجر امسال را تشریح کرد.
برگزاری نمایشگاه انقلاب،افتتاح سوله فرهنگی ورزشی صالحین ،همایش پیاده روی خانوادگی،برنامه های متنوع ورزشی مثل مسابقات فوتسال ووالیبال،مسابقات کتابخوانی، وچندین برنامه مختلف فرهنگی که به تعداد بیش از1000 برنامه می رسد در دهه مبارک فجر اجرا می شود.
کد خبر: ۸۸۱۹۲۱۵
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از روابط عمومی سپاه قائم شهر ابراهیم یعقوبی با تبریک فرا رسیدن ایام ا.. دهه مبارک فجر، این ماه واین ایام را در تاریخ کشور ما روزهایی فراموش نشدنی بیان کرد و گفت : ملت سرافراز ایران اسلامی با انقلاب وقیام خود مهر تائیدی بر مقبولیت این نظام وانقلاب زده اند وبه همه مستکبرین عالم نشان دادند که در احقاق حق خود از پای نمی نشینند واین ادعا را در 8سال دوران حماسه و ایثار نیز رقم زده اند.

فرمانده سپاه قائم شهر در ادامه اذعان نمود : دهه فجر سال95همانند سالهای قبل از شور و حال خاصی برخوردار خواهد بود وبسیجیان و مردم ولایتمدار شهرستان با برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی ورزشی ،بصیرتی و... در سطح پایگاههای مقاومت بسیج این ایام را گرامی می دارند.

وی اهم برنامه های ایام ا... دهه فجرامسال را برگزاری نمایشگاه انقلاب،افتتاح سوله فرهنگی ورزشی صالحین ،همایش پیاده روی خانوادگی،برنامه های متنوع ورزشی مثل مسابقات فوتسال ووالیبال،مسابقات کتابخوانی، وچندین برنامه مختلف فرهنگی که به تعداد بیش از1000 برنامه می رسد نام برد.

این مسئول در پایان با دعوت ازتمامی اقشار مختلف مردم جهت حضور در راهپیمایی روز22بهمن امسال،به صحنه آمدن مردم در چنین روزهای تاریخی را نشانه عجز وناتوانی دشمنان در نا امید کردن مردم از نظام و انقلاب دانست و خاطر نشان کرد : به فضل الهی همانند سالهای قبل سیل خروشان جمعیت را در روز 22بهمن شاهد خواهیم بود تا همانند همیشه پوزه بدخواهان ودشمنان نظام به خاک مالیده شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها