خبرهای داغ:
در بزرگداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب،برنامه آبروی محله در منزل شهید سیدجعفر میرغفوریان از شهدای انقلاب شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۱۹۱۷۹
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در بزرگداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی شاهرود، برنامه آبروی محله به همت پایگاه امام موسی کاظم(ع) حوزه بسیج مساجد و محلات ولایت در منزل شهید سیدجعفر میرغفوریان در محله معلم شاهرود برگزار شد.

در این مراسم که اقشار مختلف مردم و بسیجیان و خانواده معظم شهدا و ایثارگران و مبارزان انقلاب اسلامی و امام جمعه شاهرود، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان برگزار شد، محمدرضا قاسمی فرمانده پایگاه امام موسی کاظم و از راویان دفاع مقدس شاهرود به بیان اهمیت زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا اشاره و تاکید کرد: به فرمده رهبری انقلاب،زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست و ما همه باید تلاش کنیم تا یاد و خاطره شهدا را در کوچه و محله و شهرمان بزرگ بداریم و زنده نگهداریم.

وی افزود: شهدای ما با بصیرت و معرفت و شناخت و تبعیت از ولایت در این راه قدم گذاشته و مزد خود را دریافت کردند و در وصیت نامه های خود ما را در ادامه دادن این مسیر دعوت نمودند.

قاسمی خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی به آسانی به دست ما نرسیده و باید از آن حفاظت نماییم و با تبعیت از ولایت و آرمان های امام راحل و شهدا از این نعمت بزرگ پاسداری نماییم.

در این برنامه خانواده شهیدان بیاری،میرغفوریان،بوجار و احسانفر و همرزمان شهدای انقلاب به بیان خاطراتی از آن دوران و نحوه شهادت این شهدا در دوران انقلاب اسلامی پرداختند و در پایان با اهدا هدایایی از خانواده شهدا انقلاب شهر شاهرود تجلیل شد.

لازم به ذکراست شهرستان شاهرود 8 شهید انقلاب دارد که 3 شهید از این شهدا در شهر شاهرود و کوچه و خیابان های این شهر در راه پیروزی انقلاب به دست مزدوران شاه شهادت رسیدند.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها