خبرهای داغ:
مدیرکل تأمین اجتماعی فارس:

45 درصد از جمعیت فارس زیرپوشش تأمین اجتماعی قرار دارند/ هزینه 720 میلیارد تومانی تأمین اجتماعی فارس در بخش درمان

مدیرکل تأمین اجتماعی فارس با اشاره به اینکه 45 درصد از جمعیت این استان شامل 2 میلیون و 62 هزار نفر زیرپوشش این سازمان قرار دارند از هزینه 720 میلیارد تومانی تأمین اجتماعی فارس در بخش درمانی طی 9 ماه گذشته خبر داد.
کد خبر: ۸۸۱۹۱۶۳
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۶

عبدالکریم نباتی در جلسه تکریم و معارفه رؤسای جدید و پیشین تأمین اجتماعی اقلید که با حضور معاون فرماندار اقلید، اعضای شورای اسلامی نظام‌آباد و... در فرمانداری این شهرستان برگزار شد دهه مبارک فجر را تبریک گفت و یاد امام و شهدا را گرامی داشت.

وی بابیان اینکه تأمین اجتماعی یک نهاد عمومی غیردولتی و یک سازمان درآمد هزینه‌ای است اظهار داشت: دامنه و گستردگی این سازمان بسیار پهناور است به‌طوری‌که بیش از 50 درصد از جمعیت کل کشور بالغ‌بر 42 میلیون نفر زیرپوشش تأمین اجتماعی قرار دارند.

نباتی به جمعیت بالغ‌بر 2 میلیون و 62 هزارنفری استان فارس که زیرپوشش تأمین اجتماعی قرار دارند اشاره و بیان کرد: این جمعیت حدود 45 درصد از جمعیت استان فارس را تشکیل می‌دهد که 702 هزار نفر از این جمعیت بیمه‌شده اصلی هستند.

مدیرکل تأمین اجتماعی فارس عنوان داشت: 123 هزار خانوار مستمری‌بگیر زیرپوشش تأمین اجتماعی استان فارس قرار دارند که ماهانه 153 میلیارد تومان به‌حساب این خانواده‌ها واریز می‌شود.

وی به هزینه‌های 9 ماه گذشته تأمین اجتماعی فارس در بخش درمان با مبلغی بالغ‌بر 720 میلیارد تومان اشاره کرد و گفت: در بیمارستان‌ها و درمانگاه‌های تأمین اجتماعی خدمات درمانی به‌صورت رایگان ارائه می‌شود.

نباتی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به خدمات رئیس پیشین تأمین اجتماعی اقلید و توانمندی و شایستگی وی، حمایت و تعامل مسؤولان شهرستانی با رئیس جدید این اداره را خواستار شد.

به گزارش فارس، پس از پایان این جلسه، در آیینی که با حضور مدیرکل تأمین اجتماعی فارس و کارکنان تأمین اجتماعی اقلید در این اداره برگزار شد از خدمات و زحمات مهدی قلندری تقدیر و کارکنان تأمین اجتماعی اقلید با تأکید بر انضباط کاری، مسؤولیت‌پذیری، مدیریت مؤثر و منطقی وی، دقت مسؤولان در عدم سرمایه‌سوزی و استفاده از نیروهای کارآمد در عرصه‌های مختلف خدمت‌رسانی به مردم را خواستار شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها