خبرهای داغ:
44 نفر از مادران و دختران زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی قیروکارزین به مناسبت دهه فجر راهی مشهد مقدس شدند.
کد خبر: ۸۸۱۹۱۵۶
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۴

با بدرقه مسؤولان محلی 44 نفر از مادران و دختران زیر پوشش کمیته امداد قیروکارزین به به مناسبت دهه فجر راهی مشهد مقدس شدند.

 مدیر کمیته امداد قیروکارزین در حاشیه این مراسم ضمن تبریک فرا رسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: در راستای ترویج سنت‌ها و فرهنگ حسنه اسلامی و همچنین اجرای طرح شوق زیارت به مناسبت ایام فرخنده دهه مبارک فجر 44 نفر از مادران و دختران بازمانده از تحصیل زیرپوشش این نهاد برای زیارت بارگاه ملکوتی حضرت ثامن‌الحجج (ع) به مشهد مقدس اعزام شدند.

محمد مریدزاده با تشکر از خیران که همیشه بازوان محکم کمیته امداد هستند افزود:  هزینه این اردوی زیارتی 70 میلیون ریال است که از محل کمک‌ها و مساعدت خیران این شهرستان تأمین شده است.

این مقام مسؤول تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 90 نفر از مددجویان با حضور در این سفرهای پرخیروبرکت از برنامه‌های دینی و اعتقادی، اخلاقی و تربیتی و آموزشی در حرم مطهر رضوی بهره‌مند شده‌اند که باعث افزایش نشاط روحی و روانی مددجویان می‌شود.

وی با بیان اینکه برنامه اعزام مددجویان به سفر زیارتی عتبات عالیات همچنان در دستور کمیته امداد است، خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم تا با تأمین منابع لازم از طریق کمک خیران و اعتبارات امداد این دسته از سفرهای معنوی را پرشور و نشاط‌تر از گذشته سامان دهیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها