خبرهای داغ:
مدیرکل صداوسیمای فارس گفت: پیروزی انقلاب اسلامی، موفقیت در هشت سال دفاع مقدس و هشت ماه توطئه اصحاب فتنه در کنار رشد و پیشرفت ایران اسلامی مرهون حمایت‌های مردمی از انقلاب، دشمن‌شناسی آنان و تبعیت هوشمندانه‌ مردم از رهبری است.
کد خبر: ۸۸۱۹۱۵۲
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۲

سید تقی سهرابی در آیین جشن انقلاب در کازرون ایران امروز را کشوری مقتدر، نام‌آشنا و دارای برنامه برای توسعه و پیشرفت در جهان توصیف کرد و گفت: انقلاب اسلامی هدیه‌ای بزرگ از جانب خداوند به ملت ایران بود که شکرانه آن تلاش برای گسترش فرهنگ دینی و انقلابی بر اساس تفکر متعالی امام و رهبری در کنار توجه به رشد متوازن و همه‌جانبه برای رسیدن به اهداف ترسیم‌شده در چشم‌انداز توسعه کشور است.

مدیرکل صداوسیمای فارس شناخت ترفندهای دشمن و داشتن برنامه برای مقابله با آن‌ها را ضرورتی همیشگی دانست و اضافه کرد: رمز پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی در ایران دشمن‌شناسی و تبعیت از رهبری بوده و مادام که این تفکر بر مردم ایران حاکم است کسی نمی‌تواند حرکت رو به رشد کشور را متوقف کند.

سهرابی به تحولات جهان امروز و اقدامات نژادپرستانه رئیس‌جمهور جدید آمریکا اشاره کرد و افزود: دستور ترامپ برای جلوگیری از سفر اتباع چند کشور مسلمان از جمله ایران به آمریکا نشانه خوبی است که همگان بدانند دمکراسی‌خواهی آمریکایی‌ها دروغی بیش نیست و اعتماد به این نظام منفعت‌طلب و استکباری از خردمندی به دور است.

مدیرکل صداوسیمای فارس کازرون را شهری تاریخی و شناخته‌شده با سابقه انقلابی توصیف کرد و با ابراز خوشحالی از حضور در جمع مردم این دیار گفت: برقراری حکومت‌نظامی در کازرون پیش از انقلاب و حضور چشمگیر آنان در ایام دفاع مقدس بیانگر این حقیقت است که مردم کازرون متدین، انقلابی، ولایی و مبارزانی سخت‌کوش و باانگیزه هستند.

به گزارش فارس، در این آیین حجت‌الاسلام‌ محمد خرسند امام‌جمعه کازرون با اهدای لوح تقدیر از خدمات و عملکرد صداوسیمای فارس و همچنین موفقیت‌های اخیر این مرکز قدردانی کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها