خبرهای داغ:
مراسم نکوداشت شهدای رسانه استان فارس به همت بسیج رسانه و همکاری صدا وسیمای استان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۸۱۹۱۴۴
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۸
نشستی با حضور مسئول بسیج رسانه، مدیرکل صداوسیما و پیشکسوتان عرصه دفاع مقدس در استان فارس برگزار و در این نشست درباره برگزاری مراسم نکوداشت شهدای رسانه استان فارس بحث و تبادل‎نظر شد. 

میلاد امیری‎نژاد مسئول بسیج رسانه استان فارس این خبر را در دیدار جمعی از اعضای این تشکل با مدیرکل صدا وسیمای فارس اعلام کرد و گفت: با هدف پاسداشت مقام و منزلت شهدای رسانه با همکاری صدا وسیما یاد و نام این عزیزان گرامی داشته می‌شود.

سید تقی سهرابی، مدیرکل صداوسیمای فارس با استقبال و آمادگی هرگونه همکاری برای هرچه بهتر برگزار شدن این مراسم معنوی اظهار داشت: گرامیداشت شهدا، بزرگداشت و تجلیل عزیزانی که هستی خود را در طبق اخلاص گذاشتند، پیمودن راهی است که رهبر انقلاب آن را به ما نشان دادند و فرمودند تجلیل از شهدا کم‎تر از شهادت نیست.

وی افزود: شهدای ما در زمانی که با محدودیت‎های فراوان مواجه بودیم و امکانات ما در مقابل امکانات دشمن خیلی ناچیز بود با عزم راسخ و ایمان قوی به فرمان رهبر الهی به میدان آمدند و گره‎ها را باز کردند و از مشکلات نهراسیدند.

سهرابی با اشاره به ساخت مستندها ی فاخر در زمینه شهدا، آثار و زندگی آنان افزود: شهدای رسانه همچون شهدای دفاع مقدس و شهدای حرم حق بزرگی به گردن ما دارند لازم است برای آنها کار کنیم و حقیقت این است که شهدا به ما و کار ما نیاز ندارند این ما هستیم که به شهدا و کار فرهنگی برای شهدا نیازمندیم.

وی گفت: ما در موقعیت حساسی قرار داریم و می‎توانیم با پیمودن راه شهدا و بزرگداشت شهدا و معرفی شهدا به جامعه و نسل جوان، از پیچ‎های خطرناک عبور کنیم و برمشکلات فائق آییم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها