ایجاد اشتغال برای زنان سرپرست خانوار

رئیس هیات امنای مسجد ابوالفضل العباس سیستان و بلوچستان با کمک موسسه خیریه جهادی موعود در راستای اشتغالزایی برای زنان سرپرست خانوار و زنان بد سرپرست در مسجد دوره آموزشی صنایع دستی مثل چرم دوزی ،خیاطی ،گل دوزی و .. برگزار کرد.
کد خبر: ۸۸۱۹۱۰۵
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۲
به گزارش سرویس بسیج مساجد و محلات خبرگزاری بسیج، کبری سرگزی از استان سیستان و بلوچستان گفت: موسسه‌ خیریه جهادی موعود در راستای خدمت به همنوع خدماتی در زمینه رفاه معیشتی مددجویان تحت پوشش خود ارائه می دهد ازجمله عملکردهای موسسه اهداء جهیزیه به جوانان تحت پوشش توزیع سبد کالا، اطعام هفتگی، در سطح شهرستان زاهدان و استان می باشد.

سرگزی بیان کرد: باهدف خدمت وعبادت  تعداد۱۳۰سبد کالاکه شامل یک کیسه برنج، مرغ،عدس،ماکارانی، قند،روغن، رب، سویا، پودررختشویی  و صابون که از محل کمکهای مردمی به ارزش ۱۰میلیون تومان بود رادربین خانواده های بی بضاعت تحت پوشش توزیع کردیم.

وی همچنین از برنامه های اجراشده در موسسه خیریه جهادی موعود، به اهداء ۳جهیزیه به ارزش ۱۲میلیون تومان به ۳دختراز ایتام تحت پوشش اشاره کرد و گفت: طبق معمول هرهفته برنامه طبخ غذای هفتگی و توزیع آن دربین ۴۰۰نفر ازمددجویان را نیز داشتیم.

وی تصریح کرد: در راستای اشتغالزایی برای زنان تحت حمایت خیریه جهادی موعود و ایجاد در آمد برای زنان سرپرست خانوار و زنان بد سرپرست طی جلسه ای که با رئیس هیئت  امنای مسجد ابوالفضل العباس داشتیم بنا شد تا این افراد جهت گذراندن دوره آموزشی صنایع دستی مثل چرم دوزی ،خیاطی، گل دوزی و.... در کارگاهی در این مسجد شرکت کنند تا این افراد به فنی و حرفه ای معرفی  و باگرفتن گواهینامه مهارت به مشاغل خانگی مشغول شوند.

مسئول موسسه خیریه جهادی موعود همچنین برپایی  نمایشگاه دستاورد های زنان استان سیستان و بلوچستان در سه غرفه را که محصولاتشان را برای بازدید و فروش گذاشتیم را از دیگر برنامه های اجرا شده این موسسه در این هفته برشمرد.

 وی در پایان ابراز امیدواری کرد با توجه به بالا رفتن آمار مدد جویانی که ازطریق مؤسسه شناسائی و حمایت می شوند انشاالله مسئولان مربوطه هم قدم جلو بگذارند و با همکاری ما را در ایفای بهتر این توفیقات یاری کنند.


ارسال نظرات
آخرین اخبار