امام جماعت مسجد جامع سیدالشهدا (ع) خاطرنشان کرد: دیدار با خانواده شهدا و تقدیم هدایا به این ایثارگران، جزو برنامه‌های مسجد جامع سیدالشهدا (ع) در دهه فجر ۹۵ است.
کد خبر: ۸۸۱۹۱۰۲
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۱
به گزارش سرویس بسیج مساجد و محلات خبرگزاری بسیج،  آیت‌الله حسین اشرفی اصفهانی پیروزی انقلاب اسلام را تجلی لطف و مهربانی خداوند متعال نسبت به مردم ایران دانست و گفت: ائمه جماعات و دست‌اندرکاران مساجد با برگزاری برنامه‌های با معنا، جذاب و جوان‌پسند، تاریخ نهضت امام خمینی (ره) و دستاوردهای نظام را برای مردم بازگو کنند.

وی با اشاره به محوریت مسجد جامع سیدالشهدا (ع) در برگزاری برنامه های دینی، فرهنگی، اجتماعی، خدماتی و اخلاقی شرق تهران و منطقه تهرانپارس، افزود: امسال نیز این مسجد، ویژه برنامه هایی در بزرگداشت پیروزی انقلاب اسلامی با هدف آشنا کردن مردم به ویژه نسل جوان با رشادت‌ها و ازخودگذشتگی‌های امام خمینی(ره)، مراجع تقلید، علما، ائمه جماعات مساجد و شهدا برگزار می‌کند.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه نقش شهدا و خانواده های آنان در شکل‌گیری و استمرار انقلاب اسلامی را برجسته دانست و خاطرنشان کرد: دیدار با خانواده شهدا و تقدیم هدایا به این ایثارگران، جزو برنامه‌های مسجد جامع سیدالشهدا (ع) در دهه فجر ۹۵ است.

وی ادامه داد: نمازگزاران مسجد جامع سیدالشهدا (ع) با حضور در مزار شهدا ضمن ابراز ارادت خود به آنان، مزار آن دلاورمردان قهرمان را غبارروبی می‌کنند و با این اقدام، درس قدرشناسی از اسوه‌های گذشت را به نسل‌ جوان جامعه نشان می‌دهند.

 امام جماعت مسجد جامع سیدالشهدا (ع) گفت: خاطره‌گویی مبارزان انقلاب اسلامی پس از اقامه نماز عشا، برنامه دیگر این مسجد در روزهای پیروزی ملت ایران بر طاغوت است.

وی اضافه کرد: بسیجیان مسجد جامع سیدالشهدا (ع) ایستگاه صلواتی در ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی به منظور پذیرایی از مردم و پخش کلیپ‌ها و سرودهای انقلابی برپا خواهند کرد.

آیت‌الله اشرفی اصفهانی گفت: علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر از برنامه‌های دینی، فرهنگی، اجتماعی و خدماتی مسجد جامع حضرت سیدالشهدا (ع) همه روزه می‌توانند با شماره‌های ۰۹۱۲۱۲۱۱۶۷۱، ۷۷۳۲۴۳۳۵ و ۷۷۸۸۵۱۵۱ تماس بگیرند.

یادآور می‌شود، مسجد جامع حضرت سیدالشهدا (ع) تهران در تهرانپارس، چهارراه سید الشهدا (ع) واقع شده است.

 

انتهای پیام/ت

ارسال نظرات