مسئول سازمان اردویی بسیج در گفت و گو با «بسیج»:
سردار سلیمانی گفت: بحمدالله درطول چند سال گذشته شاهد اعزام های بدون حادثه به مناطق عملیاتی دفاع مقدس بودیم.
کد خبر: ۸۸۱۹۰۷۰
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۰
سردار یعقوب سلیمانی مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با اشاره به اینکه ایمنی کاروان های راهیان نور در الویت برنامه مسئولان راهیان نور قرار دارد، گفت: همه ساله تلاش ما در جهت ایمنی سازی و ایجاد امنیت برای زائران راهیان نور است تا به سلامتی بتوانند به سفر راهیان نور اعزام شوند و بحمدالله در طول چند سال گذشته، شاهد اعزام های بدون حادثه به مناطق عملیاتی دفاع مقدس بودیم.
وی ادامه داد: راهیان نور، یکی از برنامه های معنوی و اثرگذار است و می توان به جرات گفت که یکی از بزگترین برنامه های فرهنگی کشور، سفرهای راهیان نور است و باید با کمک مسئولان بتوانیم هر ساله شاهد رشد کمی و کیفی این اردوها باشیم.
سردار سلیمانی در پایان با اشاره به اینکه توجه به توسعه زیرساخت ها برای اسکان زائران راهیان نور نیز حائز اهمیت است، گفت: در طول چند سال گذشته شاهد اسکان زائران راهیان نور در خوزستان بودیم، در حالی که در گذشته مسافران راهیان نور در مدارس و یا مکان های دیگر اسکان داده می شدند اما با توسعه زیرساخت ها در اردوگاه های شهید مریم فرهانیان و میثاق با شهدای آبادان، شهید مسعودیان و شهید حبیب الهی اهواز و ... شاهد آسایش و آرامش خاطر زائران راهیان نور از نظر اسکان هستیم.
ارسال نظرات