فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان خط مقدم جنگ نرم را خانواده دانست و گفت: هدف گذاری اصلی دشمن در جنگ نرم متزلزل کردن کانون خانواده است
کد خبر: ۸۸۱۹۰۶۶
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سیستان وبلوچستان  سردار سرتیپ دوم پاسدار حسین معروفی در گردهمایی زن، انقلاب اسلامی و هویت بازیافته با بیان اینکه انقلاب اسلامی فخر اولیاء و انبیاء الهی، استمرار حکومت نبوی، حکومت الهی و نهضت سرخ حسینی است، اظهار داشت: آن چیزی که در این انقلاب احیاگر اسلام ناب و برای مسلمین و مومنین به ویژه ملت ایران توسط امام انقلاب ترسیم شد بستر سازی حکومت جهانی است.
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی با سختی به دست آمده است، گفت: این انقلاب با پانزده سال کار فرهنگی امام راحل از سال 42 تا 57 و تغییر نگرش انقلاب به نام انقلاب فرهنگی در غرب آسیا و در ایران اسلامی انجام شد.
وی با اشاره به اینکه قبل از انقلاب هم مسلمان و مومن بودیم اما زیر بار ظلم رفته و کشورهای بیگانه، استکبار و استبداد دنیا از ما حق توحش می گرفتند بگونه ای که جز شهروندان دست چندم کشورهایی چون آمریکایی، شوروی، انگلیس و یهود بودیم، افزود: با ما برخوردی داشتند که با هیچ انسان آزاده ای در بشر نمی شد، در این کشور نه حاکمان کاره ای بودند نه ملت خود ایران بلکه تصمیم گیری برای بایدها و نبایدها در حوزه سیاسی، اجتماعی، نظامی، فرهنگی و اقتصادی به دست دشمن بود اما امام راحل با حرکت خود اسلام واقعی " اسلام ناب محمدی" را احیا کرد.
فرمانده سپاه سلمان استان با بیان اینکه صف آرایی امروز ما صف آرایی فکری است، ادامه داد: امام با هدایت الهی و تسلط بر قلوب مومنین توانست این تغییر را در ایران به وجود آورد.

مدیریت صحیح اسلامی و ولایت فقیه مولفه مهم پیروزی انقلاب
وی سه مولفه پیروزی انقلاب اسلامی که امروز مایه افتخار، شرف، اقتدار و عظمت ملت ایران است را ایمان، توکل و توسل به خدا و حس ظن به وعده های الهی، وفاق ملی، مدیریت صحیح اسلامی و رهبری و ولایت فقیه بیان کرد.
وی با بیان اینکه مواظبت از این سه مولفه باعث ثبات انقلاب و ترویج گفتمان انقلابی می شود، تصریح کرد: جهاد کبیر را به زیبایی انجام دادن و دست رد به بیگانه زدن دستور دین و داشتن روحیه استکبارستیزی دستور خدا، ائمه و پیامبر(ص) است.
سردار معروفی با بیان اینکه تمام شعارهای ما در انقلاب مبنای دین داشت، ادامه داد: همه اقوام، مذاهب و گروه های سیاسی از بلوچ، سیستانی، کرد، لر و عرب گرفته تا شیعه، سنی و غیره همه در پیروزی انقلاب نقش داشتند.
وی با اشاره به اینکه خروجی انقلاب اسلامی ولایت فقیه است، افزود: اگر امروز در عراق، لبنان، سوریه و غیره شاهد پیروزی هستیم بخاطر این است که نظام سیاسی امامین ما را پذیرفتند.
وی با بیان اینکه عده ای امروز به امام انقلاب ظلم و اجحاف می کنند، گفت: هدف از این سناریو زدن حکومت اسلامی است همان دعوایی که در انتهای سال 57 رخ داد و امام فرمودند "جمهوری اسلامی نه یک کلمه کم و نه یک کلمه بیشتر" که بیش از 97 درصد گفتند جمهوری اسلامی.
سردار معروفی هدف دشمن از راه اندازی جنگ نرم و عملیات روانی را تصرف ذهن و شجاعت ملت ایران عنوان کرد و گفت: هدف قرار دادن ایمان، باور، تمایلات و رفتار ملت جنگ نرم دشمن است؛ ملتی که شجاعت از او گرفته شود قدرت نخواهد داشت.
وی در ادامه با اشاره به نقش زنان در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بیان کرد: حضور موثر زنان در دوران هشت سال دفاع مقدس و انقلاب اگر بیشتر از مردان نباشد کمتر از مردان هم نیست.
فرمانده سپاه سلمان استان با بیان اینکه بیش از 200 هزار شهید تقدیم انقلاب کرده ایم، تصریح کرد: نقش زن یک نقش اساسی بود بگونه ای که در انقلاب و دوران هشت سال دفاع مقدس و بعد از آن نیز در حوزه های فیزیکی، فکری، اجتماعی حضوری جدی داشتند که هیچوقت نمی توان این حضور را نادیده گرفت.
وی ادامه داد: امروز هر که در صحنه انقلاب موفق است مدیون خانواده اش است.
وی با بیان اینکه باید از زندگی ائمه اطهار علیه السلام الگو گرفت، افزود: هر که از سیره زندگی ائمه اطهار به ویژه حضرت خدیجه(ع)، حضرت فاطمه (س) و حضرت زینب(س) الگو بگیرد زن تراز انقلاب اسلامی می شود.
این مسئول با اشاره به اینکه نقش مهندسی فرهنگ و مهارت در زندگی مهم و اصولی است، ادامه داد: این مهم نیاز به سه مولفه دانش، تجربه و تمرین دارد که باید آن را در زندگی به کار برد.

خانواده، خط مقدم جنگ نرم
وی خط مقدم جنگ نرم را خانواده دانست و گفت: هدف گذاری اصلی دشمن در جنگ نرم زدن کانون خانواده است تا کانون خانواده متزلزل شود لذا باید با هوشیاری و مدیریت صحیح فضای مجازی و شبکه های اجتماعی از این مهم جلوگیری کرد.

عقبه اصلی جامعه خانواده است
سردار معروفی راههای مقابله با جنگ نرم را جریان سازی و آشنایی با جنگ نرم، مخاطب شناسی، آگاه شناسی، نیاز سنجی، اعتمادسازی و کشف راههای جذب جوانان، حفظ پل ارتباطی با توسعه مراکز مشاوره ای، برگزاری دوره های بصیرتی، ارتقای سطح دانش و آگاهی بیان کرد و ادامه داد: شرکت در مجامع عمومی و استفاده از توانمندی، استفاده از بنیه خانواده و استعداد یابی نیز از دیگر راههای مقابله با جنگ نرم است.
فرمانده سپاه سلمان استان در پایان عقبه اصلی جامعه را خانواده دانست و گفت: اگر پایه خانواده محکم شود دچار چالش و آسیب نمی شود.

ارسال نظرات