مسئول کانون بسیج هنرمندان مهریز :

حمایت از هنرمندان مهریزی در جهت تولید آثار ارزشی و اسلامی

مسئول کانون بسیج هنرمندان مهریز: کانون بسیج هنرمندان برای حمایت مادی و معنوی از هنرمندان و افراد مستعد شهرستان مهریز در جهت تولید آثار ارزشی و اسلامی و هدایت هنر به سمت ارزش ها تأسیس گردیده است.
کد خبر: ۸۸۱۹۰۳۷
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۰

به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیجاز مهریز، مسئول بسیج هنرمندان ضمن گرامی داشت ایام مبارک دهه فجر گفت: بسیج هنرمندان یکی از اقشار بسیج است که با بسیج پایگاه های سطح محلات متفاوت است و زیر نظر سازمان بسیج هنرمندان استان یزد فعالیت می کند.

محمد مهدی قادری ادامه داد: این کانون دارای 9 انجمن تئاتر، شعر، هنرهای تجسمی، خوشنویسی، موسیقی، ادبیات داستانی، فیلم، عکس، صنایع دستی است و افزون بر 200 نفر عضو عادی و فعالاست.

وی خاطر نشان کرد: این کانون دارای سه حلقه صالحین شهید قادری، شهید عبداللهی و شهید زارعزاده است که در دو شاخه خواهران و برادران فعالیت می نماید.

قادری در خصوص ماهیت این کانون و زمینه فعالیت آن عنوان کرد: کانون بسیج هنرمندان برای حمایت مادی و معنوی از هنرمندان و افراد مستعد شهرستان مهریز در جهت تولید آثار ارزشی و اسلامی و هدایت هنر به سمت ارزش ها تأسیس گردیده است.

وی ادامه داد: چاپ آثار هنرمندان، برگزاری ورکشاپ های آموزشی با اساتید مجرب از یزد و از تهران، برگزاری نمایشگاه آثار هنرمندان و برگزاری اردوهای زیارتی، سیاحتی از خدمات این کانون است که به اعضای هنرمند خود ارائه می نماید.

این مسئول درخصوص برنامه های کانون بسیج هنرمندان مهریز در ایام دهه فجر افزود: از برنامه ها و مراسم این کانون در دهه فجر می توان به برگزاری ورکشاپ خوشنویسی با بزرگترین اساتید خوشنویسی استان در خانه سالمندان نشاط مهریز، اجرای نمایش قصه پادشاه سرزمین قصه ها در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ، جلسه شاهنامه خوانی در کتابخانه شهید مطهری و برگزاری اختتامیه جشنواره خوشنویسی و جشنواره عکس یزدشناسی اشاره نمود.

در پایان، قادری از هنرمندان مهریزی با هر تخصص و از هر رشته هنری دعوت نمود تا در این کانون ثبت نام نموده و از شرایط و مزایای این کانون بهره مند گردند.
ارسال نظرات