امام جمعه زرندیه گفت: ایام‌الله دهه فجر فرصتی مغتنم برای شناساندن و بازگو کردن دستاوردها و آرمان‏‎های انقلاب اسلامی ایران به نسل جوان است.
کد خبر: ۸۸۱۸۹۴۶
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام ابراهیمی امام جمعه شهرستان زرندیه در جمع پایوران سپاه این شهرستان ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی به وجه تمایز انقلاب ایران با سایر انقلاب‌های دنیا گفت: وجوه تمایزهای انقلاب ایران با سایر انقلاب‌های دنیا در ریشه آن است. این انقلاب متکی به تعالیم اسلام بوده و با معنویت عجین است. 

وی افزود: ازسویی این انقلاب برخاسته از رأی مردم و با رهبری دینی به‌ وقوع پیوست و ایادی استکبار و استعمارگران را از مرزهای میهن اسلامی قطع کرد.

حجت الاسلام ابراهیمی با بیان اینکه دستاوردهای انقلاب باید به نحوی شایسته حفظ گسترش یابد، تصریح کرد: ایام‌الله مبارک فجر فرصتی مغتنم برای شناساندن و بازگو کردن دستاوردها و آرمان‏های انقلاب اسلامی ایران به نسل جوان است.

امام جمعه شهرستان زرندیه تصریح کرد: بازبینی تأثیرات انقلاب اسلامی ایران در منطقه و بررسی آسیب‌هایی که انقلاب را تهدید می‌کند، می‌تواند مؤثر باشد.

وی بصیرتافزایی، امیدآفرینی، دشمنشناسی، همدلی و همزبانی، خودباوری، مدیریت جهادی و اقتصاد مقاومتی را از رویکردهای مهم برنامههای دهه فجر دانست و گفت: اهمیت دهه فجر و بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در این است که دهه فجر را می‌توان به‌نوعی بیعت با اسلام و پیامبر گرامی اسلام(ص) دانست و این مطلبی است که به‌تازگی از سوی رهبر معظم انقلاب مورد اشاره قرار گرفت.

امام جمعه شهرستان زرندیه با تاکید بر اینکه دوام، بقا و حیات این انقلاب هم متصل به نیروهایی است که به‌عنوان انسان‌های انقلابی، بار اصلی انقلاب را به دوش می‌کشند و باعث مانایی و دوام انقلاب بوده و هستند، گفت: انقلاب اسلامی بعد از چهار دهه، نه ‌تنها نیروهای انقلابی دچار تغییر و فروپاشی نشده‌اند بلکه کنار خود، رویش‌های جدیدی داشته‌اند و شاهد پرورش نسل‌های جدید انقلابی هستیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات