امام جمعه کلیبر در یادواره پایگاه شهید یاغچیان امیرآباد، وحدت و همدلی مسئولان در رسیدگی به خانواده های شهدا را خواستار شد و گفت: انقلاب بهای خون شهیدان است و باید از مقام شهیدان در همه جا تجلیل شود.
کد خبر: ۸۸۱۸۸۹۴
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیدحسن موسوی افزود: اینکه برای ارج نهادن به خون شهیدان و تکریم خانواده های آن ها یادواره ها در محله و منزل برگزار می شود بی شک قدم بزرگی در گسترش فرهنگ شهادت است.

خدابخش؛ فرماندار کلیبر نیز دراین یادواره با قدردانی و تبریک دهه مبارک فجر، یادواره شهدای آبروی محله را از بهترین و معنوی ترین برنامه های سپاه و بسیج عنوان و خاطرنشان کرد: باید برای ترویج فرهنگ شهادت در بین جوانان این برنامه ها بیش از پیش اجرایی و حمایت شوند.

فرمانده سپاه کلیبر نیز در سخنانی با تبریک ایام پیروزی انقلاب، خون شهدای عزیز را تضمین کننده نظام و انقلاب دانست و افزود: برای هر چیزی بایدبهایی پرداخته شود و هر شخصی در مقابل خدمتی که انجام می دهد انتظار تشکر و قدردانی دارد و تنها راه قدردانی از شهدا، ارج نهادن به خون پاک آن ها، ادامه راه شهدا و دلجویی و رسیدگی به خانواده و بازماندگان آن هاست.

همزمان با دهه فجر، یادواره شهدای آبروی محله پایگاه شهید یاغچیان امیرآباد با حضور مسئولان کلیبر و بخش آبش احمد در منزل شهید رحمان امیدواری امیرآباد برگزار شد.

ارسال نظرات