خطیب نماز جمعه مروست به برنامه تشییع و خاک‌سپاری دو شهید گمنام در این بخش همزمان با ایام فاطمیه اشاره کرد و یادآور شد: ما همه مرهون خون شهدا بوده و باید مراسم استقبال و تشییع این شهدای گمنام به بهترین شکل برگزار شود.
کد خبر: ۸۸۱۸۸۷۹
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم؛ حجت الاسلام و المسلمین حسینی در خطبه های نماز جمعه مروست گفت: تقوا وسیله نجات انسان در دنیا و آخرت است.

خطیب نماز جمعه مروست در ادامه با گرامیداشت دهه فجر، بزرگ‌ترین دستاورد انقلاب ملت ایران راآزادی و استقلال کشوردر سایه شهادت و رشادت جوانان این مرزو بوم دانست و تصریح کرد: باید قدردان خون شهداباشیم وبرای پاسداشت و صیانت از ارزش‌های اسلامی تلاش کنیم.

وی ضمن تأکید بر اینکه با همدلی، وحدت می‌توانیم در تداوم و حفظ انقلاب تلاش کنیم، افزود: حفظ انقلاب بالاترین پیروزی است و در طی ۳۷سال از پیروزی انقلاب، مردم با حضور خود در همه صحنه ها به همه دنیا نشان دادند که تحریم‌ها و تهدیدها نمی‌تواند مانع صیانت و پاسداری آن‌ها از انقلاب شود.

حسینی با تاکید بر اینکه آمریکا هیچ گاه با ما دوست نخواهد شد و ما نیز هرگز دست دوستی به امریکا نمی ‌دهیم، تاکید کرد:تا زمانیکه ملت و مسئولین هوشیار و بیدار باشند و گوش به فرمان رهبری آمریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند.

خطیب نماز جمعه مروست در ادامه به پنجم جمادی الأولی ولادت با سعادت عقیله بنی هاشم زینب کبری(س) و روز پرستار پرداخت و گفت: ولادت این بانوی فداکار و قهرمان کربلا را تبریک عرض می کنیم و از همه زنان جامعه میخواهیم با الگو گیری از زینب کبری(س) از نهضت امام(ره) دفاع کنند.

حجت الاسلام حسینی در بخش دیگری از سخنان خود به برنامه تشییع و خاک‌سپاری دو شهید گمنام در این بخش همزمان با ایام فاطمیه اشاره کرد و یادآور شد: ما همه مرهون خون شهدا بوده و باید مراسم استقبال و تشییع این شهدای گمنام به بهترین شکل برگزار شود.

حسینی گفت: امروز عزت و اقتدار نظام اسلامی به‌واسطه خون شهدا بوده که همواره باید یاد آنان گرامی داشته شود.

ارسال نظرات