خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الرضا(ع):

بصیرت و دشمن شناسی اسلحه امروز در جنگ فرهنگی است

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الرضا(ع) گفت: همان طور که زمان 8سال دفاع مقدس اسلحه در دست گرفتیم و از کشور دفاع کردیم امروز هم بابد جوانان ما باید با بصیرت ، هوشیاری و دشمن شناسی از عزت، دین و فرهنگ دفاع کنند.
کد خبر: ۸۸۱۸۸۷۲
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت السلام والمسلمین علی اکبر پور معاون هماهنگ کننده دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی در جمع بسیجیان روستای نوغاب شهرستان درمیان ضمن تبریک دهه مبارک فجر بیان داشت: همه ما می دانیم به ویژه بزرگان که انقلاب اسلامی به آسانی دست ما نرسیده است. همه اقشار دست به دست هم دادند تا این انقلاب به ثمر نشست دشمن از ابتدای انقلاب تلاش کرده از درون ما را تهی کنند ما در مقابل دشمن و برای حفظ انقلاب اسلامی هزینه و خون داده ایم.

وی ادامه داد:  یک زمانی آمریکایی ها در کشورما تاخت و تاز داشتند وحتی حق توحش برای خود می گرفتند و در زمان طاغوت ناموس و عزت و شرف مردم ایران امنیت نداشت تا زمانی که همه ما زیر یک چتر به نام ولی فقیه متحد شدیم و ثمره آن انقلاب اسلامی بود تاجایی که امروز دنیا در برابر عظمت ملت ایران زانو می زند با توجه به دشمنان متعدد و با توجه با اینکه دور تادور ما را آتش فرار گرفته است امروز در دنیا کمتر نقطه امنی مثل ایران پیدا می شود.

وی افزود: امروز اگر کس اسم از تفرقه شیعه و سنی ببرد گناهی و خیانتی نابخشودنی مرتکب شده است چون در انقلاب ما این حرف ها نبود امروز اگر صدای از حنجره ای بلند شود و بنا باشد اتحاد مسلمانان را بهم بزند قطعا این صدا صدای آمریکایی است برای دشمن شیعه و سنی فرق نمی کند دشمن تلاش کرده است که ما را به جان هم بیندازد و دشمن با اصل اسلام مخالف است.

وی عنوان کرد: امروز دشمن جنگ فرهنگی را به راه انداخته ودین و اعتقادات ما ر ا هدف قرار داده می خواهد فکر جوان ما را خدشه دار کند همان طور که زمان 8سال دفاع مقدس اسلحه در دست گرفتیم و از کشور دفاع کردیم امروز هم بابد جوانان ما باید با بصیرت ، هوشیاری ،و دشمن شناسی از عزت، دین و فرهنگ دفاع کنند امروز بصیرت ، هوشیاری و دشمن شناس بودن هنر است.


ارسال نظرات
پر بیننده ها