خبرهای داغ:
فرمانده سپاه آذربایجان شرقی در دیدار خود با مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) با اعلام این خبر، گفت: سپاه و بسیج همیشه آماده خدمت به محرومان هستند و در این مسیر کمیته امداد را تنها نمی گذارند.
کد خبر: ۸۸۱۸۸۶۳
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از کمیته امداد استان، غلام عسکر کریمیان با اشاره به اینکه تبریز بدون گدا در سایه اقدامات کمیته امداد و موسسات خیریه به وجود آمده است، خاطرنشان کرد: کمیته امداد استان در کنار دیگر موسسات خیریه در رسیدگی به محرومان جزو استان های موفق در این زمینه است.

وی با اشاره به اینکه ما باید برای کشورمان تولید قدرت کنیم و این تنها با حرف زدن محقق نمی شود، اظهار داشت: سپاه عاشورا در حادثه اخیر زلزله ارسباران 1700 واحد مسکونی و 7200 واحد دامی برای مردم زلزله زده ساخت.

کریمیان با بیان اینکه سپاه پاسداران، بسیج مستضعفین و کمیته امداد می توانند از ظرفیت های یکدیگر در جهت محرومیت زدایی از استان همکاری مضاعف داشته باشند، تاکید کرد: بدنه اصلی کشور ما مردم هستند و نگاه مبتنی بر دیانت و بدون اشرافی گری مردمی موجب شده است که 38 سال انقلاب اسلامی پابرجا بماند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه کمیته امداد تنها نهاد مولود انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: کمیته امداد رویکردهای جدیدی در خدمت به مددجویان در پیش گرفته و این رویکردها رو به رشد و فزاینده است.

مدیرکل کمیته امداد استان نیز در ادامه این دیدار با بیان اینکه کمیته امداد مجموعه جدا از بسیج و سپاه نیست و ما افتخار می کنیم که بسیجی هستیم، افزود: علاوه بر همکاری، نیازمند راهنمایی این دو نهاد مردمی هستیم و این دو نهاد می توانند در شناسائی محرومان و رفع محرومیت بازوی فکری کمیته امداد شوند.

محمد کلامی با اشاره به اینکه رویکرد جدید کمیته امداد رویکرد فرهنگی است، بیان کرد: این نهاد در کنار خدماتی که به نیازمندان ارائه می دهد تلاش می کند سطح فرهنگ و باورهای دینی مددجویان تحت حمایت را ارتقا دهد.

کلامی با بیان اینکه کمیته امداد نهاد برخواسته از انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: کمیته امداد با هدف خدمت بهتر مددجویان به سمت چابک سازی و کاهش هزینه ها گام برداشته و سرلوحه کارهایش هم مبارزه با اشرافی گری و نمادهای آن است.

ارسال نظرات